توروخدا ،هرروز هرروز چیزی نگو،چرا تو وترامپ فکر مبکنین باید هرروز و هر لحظه چیزی بگین 😠😠

مژک توانا پاسخ داد
@Masoumeh7322 آوریل 2026در پاسخ بهتوروخدا ،هرروز هرروز چیزی نگو،چرا تو وترامپ فکر مبکنین باید هرروز و هر لحظه چیزی بگین 😠😠
@Tavana876522 آوریل 2026در پاسخ به وشماها قوم جنگ طلب هستین، همه ی ملت ایران مثل شما نیستن و شما هم کل ملت ایران نیستین، اینو تو مغزتون فرو کنین، مردم شریف ایران تو کشورشون پر از گنج و ثروته، ولی مردم معمولی اسیر و بدبخت و مفلوک خجالت زده ی بچه هاشون هستن، چون یه سری وحشی و جنگ مملکت رو به فنا دادن
مژک توانا پاسخ داد
@SaveIran7 آوریل 2026در پاسخ بهپاسخ میدین بعد بلاککلاجماعت نفهمی هستینهر کاریش کنن امثال شما عقب مونده و نفهمن چرا نباید حال مردم سوییس رو درک کنم؟چرا باید ۴۷ سال مرگ بر بگیم تهش بشه این مگه من خواستم از در سفارت برن بالا؟ چرا نباید با همه دوست باشیم اروم بشینیم زندگی کنیم باید حال مردم غزه رو درک کنم که چی بشه؟
@Tavana87657 آوریل 2026هر چی به این قشرتندروی وحشی بگی باز حرف خودشو میزنه، این قشر دقیقا به همون اندازه ی طرفدارای وحشی برعندازای پهلوی مخرب و خیانتکارن، هر دو قشر اسم خودشونو میزارن وطن پرست و به بقیه انگ میزنن که بی وطنن، خسارتی که این دو تا قشر وحشی به ایران زد رو سالها مردم عادی باید تحمل کنن
@Sadeghi6 آوریل 2026اهداف دومینوی آتش ایران در حیفا، فجیره و شعیبه
به دنبال حملات ائتلاف آمریکایی- صهیونی به تاسیسات زیرساختی و انرژی و پتروشیمی ایران، قرار است، نیروهای مسلح کشور، دومینویی از آتش بر سر اهدافی در منطقه آوار کنند که فقط ایران توان توقف آن را داشته باشد.
@Yaheidarkarar6 آوریل 2026در پاسخ به وخدا به دشمنان ما باید رحم کنه این وعده ی خدا در قرآنه ما ملتی هستیم کار یهود رو یکسره میکنیم پس خدا باید به داد اونا ببرسه نه ما
@Tavana87657 آوریل 2026در پاسخ به وشما یه عده قشر تندرویی هستین که حتی میخواین واسه خدا هم تعیین تکلیف کنین که به کی باید رحم کنه و به کی رحم نکنه!
مژک توانا پاسخ داد
مژک توانا پاسخ داد
@Zaker1312 آوریل 2026در پاسخ بهآقای پزشکیان شما و دولتتان در سیاست خارجی وظیفه ای ندارید. دوبار این وظیفه به شما محول شد و هر دو بار جنگ شد . دولت شما اگر توانایی دارد با گرانی و تورم مقابله کند .
@Tavana87652 آوریل 2026در پاسخ به ومگه رهبر تو اخرین سخنرانی هاشون نگفتن که حامی پزشکیان باشین؟ شما چکاره این که بگین کی حرف بزنه و کی نزنه، مردم بهش رای دادن، رهبر هم مدافع ایشون بوده