بار دیگر رسانههای دشمن خبر استعفای رییس جمهور را منتشر کردند و باز هم مثل دفعات قبل دولت و شخص آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کردند اما سوال اینجاست چرا چنین مسألهای از سوی ضدانقلاب مطرح میشود؟
تمام احزاب فرزندان رهبری بودند و هستند اما اصلاح طلبان همان فرزند لوس و ننر قماربازی بود که صاحب کارخونه پدر بود و پولهای پدرم خرج میکرد هر زمانم تو قمار باخت میداد میگفت من چیکاره ام مقصر اون یکی پسر باباست که روی پای خودش ایستاده