27 دی 1404

چطور از استعمارگر توقع دارین؟!

هر زمان که ایرانی ها به سمت استعمارگر اون زمان غش کردند بدترین معاهده ها به ایران تحمیل شد...
۲ MB
تصویر نمایه‌ی ‌مُحَمَّدْطٰاهٰا بٰاقِریْ ☫‌
@Taham28 دی 1404
در پاسخ به
فیلم‌تون خراب شده فکر کنم. باز نمی‌شه.
تصویر نمایه‌ی ‌راضیه طاهری‌
@razieh_tahery138528 دی 1404
در پاسخ به
اینترنت ضعیفه یکم دیگه امتحان کنید
توی بله، فرت و فرت پیام میره. آیگپ هم حتی قبل از اینا می‌شد پیام داد، از همون اوایل. فکر نکنم اصلا قطع شده باشه.
00:42 - 28 دی 1404

2 واکنش
169 بازدید