واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی

رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران نسبت به اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران در واکنش به اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: آمریکا به دروغ ادعا می‌کند که دارایی‌های آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آن‌ها صرف خواهد شد. عجب! تنها محصولی که ما برداشت می‌کنیم، همان چیزی است که شما سال‌ها پیش کاشته‌اید: دهه‌ها بی‌اعتمادی!قالیباف با کنایه به سال‌ها بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکایی‌ها نوشت: این محصول [بی‌اعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعده‌های عمل‌نشده و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کند!
پایان پیام/جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.
15:54 - 4 تیر 1405
سیاست




134 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فاتح‌
@Jamkaran_313_612 ساعت پیش
در پاسخ به
۱ MB

@jaber1803241 ساعت پیش
در پاسخ به
آقای قالیباف همین و حفظ کن. دمت گرم.

@user17091002460872820571 ساعت پیش
در پاسخ به
فعلا که هر چه دیدیم این بود که دروغ های ترامپ راست از کار درامد و بالعکس. حنای حضرات دیگر پیش ما رنگی ندارد.

@user17091004425071732021 ساعت پیش
در پاسخ به
شماها دارید دروغ میگید مثل اکثر اوقات. همینکه اصول رهبری رو زمین گذاشتید در گمراهی شما کافیه! ما انقلابی ها هم دیگه طرفدار امثال شما نیستیم...

@F_f_f1 ساعت پیش
در پاسخ به
اینهمه مردم در صحنه گفتن مذاکره نه و دلیلش صدها اتفاق ریزودرشت از مرداد۳۲ تا الان هست ولی از همون زمان تابحال بارها در ادوار مختلف مذاکره کردید و جواب نگرفتیدو هرجا به خودمون تکیه کردیم پیشرفت کردیمچرا دارید جو کشور و بسمت وابستگی به چندرغاز سرمایه بلوکه شده که هیچوقت برنمیگرده میبرید؟!

@user17091005402908973771 ساعت پیش
در پاسخ به
صحبت های همتی را کجای دلمون بذاریم ؟ باشه آمریکا دروغ میگه حق با شما

@user17091012999051330521 ساعت پیش
در پاسخ به
ترامپ وسط جنگ می گفت داریم با قالبیاف و پزشکیان مذاکره می‌کنیم ، ما باور نمی کردیم!ترامپ می‌گفت مذاکره‌کننده‌های ایرانی قول دادن تنگه هرمز را رایگان باز کنند ، ما باور نمی‌کردیم!ترامپ می‌گفت مذاکره‌کننده های ایرانی قول دادن بازرسی‌های گسترده از تاسیسات هسته‌ای انجام بشه، ما باور نمی کردیم

تصویر نمایه‌ی ‌مرگ_بر_آمریکا‌
@islamic_republic1 ساعت پیش
در پاسخ به
امیدوارم طبق همین توییت جلو برید و عزت مردم ایران حفظ بشه . #مرگ_بر_آمریکا

@user17091004425071732021 ساعت پیش
در پاسخ به
باقرخان شما هم به گندم ری نمیرسی. اونی هم که دنبال ملک ری بود از امام زمانش سرپیچی کرد، مثل شما...

@user1768382736231 ساعت پیش
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user176838273623/1782336168935500151امنیت غذایی؛ خط قرمز ملت ایران «امروز نوبت ماست که از استقلال و امنیت غذایی ایران دفاع کنیم. با امضای این پویش، در کنار کشاورزان ایرانی و در مسیر صیانت از منافع ملی بایستیم.»
مطالبه

امنیت غذایی؛ خط قرمز ملت ایران

بسم الله الرحمن الرحیم ملت بزرگ ایران در طول تاریخ ثابت کرده است که در برابر هرگونه تهدید علیه استقلال، عزت و منافع ملی خود ایستادگی خواهد کرد. امروز نیز در برهه‌ای حساس از تاریخ کشور، ما امضاکنندگان این پویش، مخالفت صریح و قاطع خود را با هرگونه واردات محصولات کشاورزی از ایالات متحده آمریکا اعلام می‌کنیم. امنیت غذایی، یک کالای تجاری صرف نیست؛ امنیت غذایی بخشی از امنیت ملی و از ارکان استقلال کشور است. ملتی که غذای خود را به اراده و تصمیم بیگانگان گره بزند، دیر یا زود استقلال اقتصادی و سیاسی خود را نیز به خطر خواهد انداخت. ملت ایران هنوز خاطره دهه‌ها دشمنی، تحریم، فشار اقتصادی، تهدید و اقدامات خصمانه علیه کشور را فراموش نکرده است. بر همین اساس، هرگونه وابستگی در حوزه راهبردی غذا، برخلاف منافع بلندمدت ملت و مغایر با اصول استقلال و خوداتکایی کشور است. از سوی دیگر، میلیون‌ها کشاورز ایرانی، با وجود همه دشواری‌ها، در سخت‌ترین شرایط برای تأمین غذای این سرزمین تلاش کرده‌اند. شایسته نیست دسترنج کشاورزان ایرانی قربانی تصمیماتی شود که تولید ملی را تضعیف و کشور را وابسته‌تر می‌کند. ما، فرزندان ایران، اعلام می‌کنیم: - امنیت غذایی، خط قرمز ملت ایران است. - حمایت از کشاورز ایرانی، حمایت از استقلال و اقتدار ملی است. - هرگونه تصمیم در حوزه واردات محصولات کشاورزی باید با رعایت منافع ملی، حفظ تولید داخلی و صیانت از استقلال کشور اتخاذ شود. از مسئولان محترم کشور می‌خواهیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، حمایت همه‌جانبه از کشاورزان و تولیدکنندگان ایرانی را در اولویت قرار داده و از هر اقدامی که به وابستگی غذایی کشور منجر شود، پرهیز نمایند. ما امضاکنندگان این پویش، با صدایی واحد اعلام می‌کنیم: «امنیت غذایی، خط قرمز ملت ایران است و ملت ایران هرگز استقلال خود را معامله نخواهد کرد و ضمن تأکید بر حق ملت ایران در صیانت از منافع ملی، اعلام می‌کنیم که امنیت غذایی، خط قرمز ملت ایران است و هیچ توافقی نباید استقلال و خودکفایی کشور را در این حوزه راهبردی خدشه‌دار کند.»

شورای عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه، نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی ایران، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور، حجت الاسلام اژه ای، ریاست محترم قوه قضائیه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور

0
100
گزارش از مطالبه

نمایش گزارش


@user17091011049031193831 ساعت پیش
دلم میخواد باور کنم ولی متاسفانه این مدت کم دروغ نگفتی در شرایط کنونی بجز شخص امام جامعه به هیچ یک از شما اعتماد نداریم کسی که به امام خود برایی مذاکرات ننگین فشار آورد نماینده ما نیست

تصویر نمایه‌ی ‌علی چیت سازیان‌
@Ali_chitsazian1 ساعت پیش
در پاسخ به
من موندم مگه همتی همه جا با تیم مذاکره کننده نیست. یکی از اعضای تیم مذاکره کننده ی چی میگه یکی ی چیز دیگه.خودتون وقتی با هم نمیدونید چند چندین وای به حال نتیجه مذاکرات!!

تصویر نمایه‌ی ‌ظهور نزدیک است‌
@Rtyghj1 ساعت پیش
روغن ریخته مواظب باش لیز نخوریآقای دکتر قالیباف روغن را ریخته ای روی زمین ، حالا تقلا میکنی جمعش کنی ؟فقط مواظب باش لیز نخوری ولی هنوز هم دیر نشده ، راه برگشت هست

@Iran461 ساعت پیش
در پاسخ به
آقای قالیباف فقط کمی، فقط کمی با هموطنان خودت صادق باش!!!

تصویر نمایه‌ی ‌9**9198‌
@mrfirouzja1 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار حداقل با تیم مذاکره کننده هماهنگ باشید. همتی مسئول اقتصادی تیم مذاکره کننده میگه اشکال نداره و اگه خوب باشه جنسشون میخریم و شما میگید دروغه. حق بدید وفتی یکی میگه راسته یکی میگه دروغ حق بدید شک کنیم. حق بدید در مورد تنگه، در مورد لبنان و ... شک کنیم

تصویر نمایه‌ی ‌تـحلیلگر ورزشی‌
@Sports_military_analyst1 ساعت پیش
در پاسخ به
پس همتی که جزء تیم شماست چه می گوید؟زمان همه چیز را اثبات خواهد دارید...!حق ندارید از جنایتکاران آمریکایی ینجه بخرید...بین گرسنگی و ذلت خوردن سویای آمریکایی, با افتخار مرگ را انتخاب می کنیم...!

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز و فدائی ولایت فقیه‌
@Sarbazevelayatmadar1 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار عزیز به موقع باید تکذیب کنی تا هم مردم بدانند و هم شخصی مثل همتی احمق جو نگیره بیاد بگه چه اشکالی داره از آمریکا بخریم