تسلیت فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به دبیر شورای امنیت ملی

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با صدور پیامی درگذشت پدر «محمدباقر ذوالقدر» دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار «علی عبداللهی» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با صدور پیامی درگذشت پدر «محمدباقر ذوالقدر» دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونبرادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر ذوالقدردبیر محترم شورای عالی امنیت ملیسلام علیکمارتحال والد مکرم و ارجمند جنابعالی در تلاقی با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.بی‌تردید فقدان پدری مؤمن، صالح و شریف که ثمره عمر پربرکت و تربیت دینی و انقلابی او، فرزندی مجاهد، بصیر، خدمتگزار و از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ضایعه‌ای سنگین و جانکاه برای خاندان معزز ذوالقدر و همه بستگان به شمار می‌آید.اینجانب، سوگمندانه فقدان آن خادم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به جناب عالی، خاندان معزز ذوالقدر و سایر بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی، علو درجات، همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدای کربلا و برای آن برادر عزیز و عموم داغ‌دیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم در صراط قرآن و ولایت مسئلت می‌نمایم.
پایان پیام/
08:02 - 4 تیر 1405
سیاست
نظامی و امنیتی

1 بازنشر3 واکنش
27٫3k بازدید



4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am3 ساعت پیش
ان شا الله خداوند رحمت کند.از دبیر شعام انتظار وجود دارد در خصوص مساله تعطیلی مجلس، مساله تنگه هرمز، مساله مذاکرات هسته ای و مساله متوقف شدن قانون حجاب شفاف سازی کنند.ان شا الله که موفق باشید به لطف وجود امام زمان.

@user1781273086113 ساعت پیش
جانان من اندوه لبنان کشت ما را

@user17091013462992943031 ساعت پیش
در پاسخ به
«و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.....))از فرماندهان توقع بیشتر داشتیم در هم نظری با امام جامعه

@user1769835702811 ساعت پیش
در پاسخ به
هرروزدههاپدر پير وجوان اين دارفاني راوداع گفته ودعوت حق رالبيك گويند.خداهمگي گذشتگان رارحمت كند.علت اينكه با درگذشت يك وابسته كسي كه داراي شغل اداري است،شروع به پيام هاي تسليت مي شود،چيست؟شمع بيت المال براي امورشخصي خاموش مي شودو...چرامجلس تعطيل است؟چرامتني براي كشورنوشته كه نارسادرحفظ حقوق است؟و...