ان شاءالله ک همینطوره.ولی ماهنوزانتقام خون رهبرشهیدمون رونگرفتیم.زمانی میتونیم این روبگیم ک انتقام گرفته شده باشه.اینهمه شهیدندادیم ک بای لبخندمیزمذاکره روبچینیم.یالثارات الخامنه ای.ماخونخواه رهبرشهیدوهزاران شهیددیگرهستیم.
@user17079254697423 خرداد 1405در پاسخ بهخداوند تمامی حق طلبان را که برای برقراری ایران از ابتدا تا کنون جانشان را نثار کردند با سیدالشهداء محشور کندو خداوند پشتیبان رزمندگان عزیز میهن اسلامی باشد
@user17780809437323 خرداد 1405در پاسخ بهما مردم یه وظیفه داریم،مسئولین هم وظایف خودشونو دارن،بهتره که در مسائلی که علمشو نداریم از پیش قضاوت نکنیم،به مسئولین و نیروهای مسلح اعتماد داشته باشیم،اونها صلاح مملکت رو بهتر میدونن و مطمعنا تصمیمات خوبی زیر نظر فرمانده کل قوا میگیرن،پس در شرایط حساس کشور حرفی نزنیم که خدای نکرده دشمن شاد بشیم
@user17337328438323 خرداد 1405در پاسخ بهان شاءالله. ولی استرس و اضطرابی که مسئولین مملکت به ما میدهند خیلی فلج کننده است. خدا کمکم مون کند در این راه.
@pouria21723 خرداد 1405در پاسخ بههر غلطی میکنند فقط اون اورانیوم رو از چنگتون در نیارند که دیگه باید خوابشو ببینیم تنگ هرمز میشه باز و بسته کرد اما اورانیوم رقیق شده دیگه با این شرایط غلیظ نمیشه
@user17765877616823 خرداد 1405در پاسخ بهمن کامنت هارو خوندنی هربار مطمئن میشم که خانه از پایبست ویران ایست
@user170910090498676819823 خرداد 1405در پاسخ بهچقدر شماها مرد هستید، بعد خدا پشتمان به شما گرمه.کاش وطن فروش و مسئول خیانتگاری در این کشور نبود، ای کاش همه مثل شما بودند..
@user17082410763023 خرداد 1405در پاسخ بهسلام خدمت مذاکره کنندگان محترمدر زمان تنظیم و امضا متن توافق با آمریکابه یاد داشته باشیدمردم و میدان به شدت گل کاشته اند اکنون با شما است که به این گل آب بدهید یا آب نمک.پسدر تنظیم متن و مذاکره با تیم حقوقی آمریکا از نظر تیم حقوقی مجرب بهره ببریدتامدیونملت و خانواده محترم جانبازان و شهدا نشو…نمایش بیشتر
@user170910177416724565923 خرداد 1405در پاسخ بهیارو از زیر لحافه کامنت میذاره و توهین میکنه به این بندگان خدا، اگر عرضه دارید برید چند شب تا صبح تو ایست و بازرسی ها بمونید بعد بیا نظر بده، نیروهای مسلح جونشون کف دست گذاشتن برای ملت، اطلاعاتشون از ما هم بیشتره و اهل کم گذاشتن نیستند حتما صلاح کشور رو بهتر از ما میدونن پس فقط باید حمایت بشوند
@rezamz23 خرداد 1405در پاسخ بهآقای قالیباف، این توافق نامعلوم را برای منافع ملی میخواهید یا برای جبران خاطره سه میلیون رأی؟ انتظار است تصمیمات بزرگ با منطق و شفافیت قبل از امضا توضیح داده شود، نه با کلیگویی. اگر این توافق برجام دیگری شود، آن سه میلیون رای در ایران را نخواهی آورد و دیگر نه نفر چهارم تهران بلکه چهلم هم نمی شوی!
@hodhod23 خرداد 1405در پاسخ به👥 حفظ وحدت؛ وظیفه اساسیِ جانفدایان
📝 «طرح و نقشهی کور دشمن ایجاد تفرقه و تجزیهی اجتماعی برای جبران شکستهای میدان نظامی و به زانو درآوردن ملّت است.» ۷/خرداد/۱۴۰۵🔻 توصیههای مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره شکر نعمت «وحدت ملی» و انسجام حول پرچم جمهوری اسلامی ایراننمایش گزارش
@user17686361628123 خرداد 1405در پاسخ بهمتاسفانه اینطور نیست جناب سرلشگر، تمام زحمات و ایستادگی مردم تو خیابون و ایثار فداکاری رزمندگان تو میدان را سیاسیون هدر دادن ، خیانت کردن به کشور به مردم به خون این همه شهید، امان از دولت واداده پزشکیان
@user17684710227523 خرداد 1405در پاسخ بهکامنت نویسان از زیر پتو برای رئیس قرارگاه خاتم تعیین تکلیف میکنند!!!!معلوم نیست بعضی ها کجا زندگی میکنند که شرایط کشور و مردم رو درک نمیکنند
@user17756060403223 خرداد 1405در پاسخ بهخدا شما رو حفظ کنه سردار.والا با این دستفرمان خائنانهای که سیاسیون توی برخورد با امریکا پیش گرفتن، به چشم ماها طلیعه پیروزی دور و طلیعه شکست نزدیک شده...
@mohammadmahdiyazdani23 خرداد 1405در پاسخ بهبا کمال احترام به سردار سرافراز اسلام عرض میکنم این فرمایش حضرتعالی در میانه جنگ معادل فرمایش آقای عراقچی هست که به توافق نزدیک هستیم اینها تو کفه ترازو اشتباه استراتژیک هستند چرا که جدای از صحت یا غلط بودنشون به ساده انگاری میدان نبرد تعبیر خواهد شد.
@Nun197623 خرداد 1405پیروزی ما یعنی شکست امریکا و اسراییل و تنبیه متجاوز و گرفتن غرامت جنگ و مجازات قاتلان رهبر شهید و فرماندهان مخلص و فرزندان مظلوم این سرزمین و کنترل تنگه هرمز به دست ما و جمع شدن پایگاه های امریکا از خاورمیانه.جناب سرلشکر! مژده دیدن همین پیروزی را دادید یا پیروزی از نظر شما چیز دیگری ست؟!
@melika_keshavarz23 خرداد 1405در پاسخ بهفارس تبدیل شده به دایره محدودی از آدمها،هرکی نظر موافق با شما داره میمونه، بقیه میرن.دیشب یه جمله گفتم عراقچی مومن و متدین هست و رهبر شهیدمون ایشون رو میشناخت. پیام منو حذف کردید ولی تمام کامنتهایی که عراقچی رو تخریب میکرد نگه داشتید.