قرارگاه خاتم‌الانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت‌های آمریکا تداوم خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: توقف حملات آمریکا به مناطقی در جنوب ایران بنا بر اعلام رئیس‌جمهور آن کشور، به دلیل پاسخ قدرتمند و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که دراین‌رابطه شکست دیگری بر ارتش آن کشور تحمیل گردید.
قرارگاه مرکزی در ادامه تأکید کرده است: پاسخ نیروهای مسلح به تجاوز و شرارت‌های آمریکا تداوم خواهد داشت.
03:50 - 21 خرداد 1405
سیاست
نظامی و امنیتی

16 بازنشر75 واکنش
147٫5k بازدید



148 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour21 خرداد 1405
در پاسخ به
احسسسسسنتتتتتتالله اکبر✊🏻

@user17748210187821 خرداد 1405
در پاسخ به
تو این سیاست ترامپ شما مغلوب شدیدلبنان رو رها کردید به وقتش بعد لبنان حسابی میاد سراغ شما مشکل ما ایمان ماستان شالله خدا به ایرانیان ایمان یمانی بده

@al_aghsa21 خرداد 1405
جای بزنید که به اقتصاد امریکا فشار بیاره و حامیان منطقه ای این تروریست ها،البته پاسخ ها باید هر بار از دور قبل شدیدتر و جدید باشه،

@user170910135225819556121 خرداد 1405
در پاسخ به
بزنید ، خواست رهبر و ملت مبعوث شده اینه ، لطفا دیگه به حرفای میانجی و دیپلماسی توجه نکنيد

تصویر نمایه‌ی ‌علی‌
@user170910035689613140221 خرداد 1405
در پاسخ به
اللهم انصر الاسلام و اهله و اخذل الکفر و اهله

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour21 خرداد 1405
در پاسخ به
اگه بدونن غلط اضافه بکنند باید التماس کنند تا تموم کنیم دیگه غلط اضافه نمیکنند

تصویر نمایه‌ی ‌Hamideh‌
@Ala281121 خرداد 1405
در پاسخ به
خدالعنت کنه خوک کثیف رو.عقب نشینی ک نکرده داره کرج رومیزنه.

@user170910135225819556121 خرداد 1405
در پاسخ به
دوستان لطفا با مراجعه به لینک زیر، از تصویب هرچه سریعتر "طرح مدیریت تنگه هرمز " حمایت کنید.اگر به تعداد کافی حمایت صورت بگیره ، مجلس "موظف" به پیگیری این مطالبه میشهhttps://farsnews.ir/user1709101352258195561

@Alireza49921 خرداد 1405
در پاسخ به
ترامپ کثافت تو با کی تو ایران حرف زده بودی و خواسته بود حملات را متوقف کنی؟ به نظر میاد سر کاری، کذاب بی صفت، فعلا که داری از همه طرف میخوری و هیچ غلطی نمیتونی بکنی،🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر نمایه‌ی ‌ایرانِ قدرتمند 💪‌
@user17763687618521 خرداد 1405
خدایا حافظ ایران و رزمندگان ما باش که با جانشان از کشور و ناموسمون دارن دفاع میکنن. بگین آمین🤲. مرگ بر همه ی دشمنان ایران و خائنین به وطن. آمین🤲خدایا جان رزمندگان عزیزمون رو به دستان قدرتمند تو سپردیم.🤲

@F_Mahdipour21 خرداد 1405
در پاسخ به
الله اکبربزن که خوب میزنی

@user17593904787221 خرداد 1405
در پاسخ به
مماشات با "الهام" دیگه از حد گذشتهبزنید حرامی ملعون رو

@Power_Progress_Pride21 خرداد 1405
بسیار عالینقشه بزرگشان در باز کردن هرمز و سخنرانی پیروزی ترامپ ساعت ٥:٣٠ بوقت واشنگتن به فنا رفت. شیطانک زرد به آمریکاییها گفته بود بنشینند پای tv برای اتفاق تاریخی!!ماشاالله بچه های حنظله و قرارگاه خاتم.

تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
@Delsokhte21 خرداد 1405
در پاسخ به
کشتی های جنگی رو زیر موشکباران ببرید و تمرکز کنید روی غرق کردن ناو هواپیمابر..اینکار کمر آمریکا رو میشکنه ..چرا دلیل و اسباب محاصره و حمله به کشور رو غرق نمی‌کنید .جان هرکی دوست دارین فعلا بیخیال پایگاه ها بشین و برین سراغ کشتی های جنگی و ناوهای هواپیما بر آمریکا و کشورهای همکاری کننده با آمریکا

تصویر نمایه‌ی ‌محمدتون‌
@SM_MOUSAVI221 خرداد 1405
کرج زدن. یک بار دیگه این پزشکیان و عراقچی حرف از بشر دوستی و مذاکره بزنن همین بچه های کرج از خجالتشون در میان 😡😡😡😡

@Mehrdad0banshodeh21 خرداد 1405
در پاسخ به
اوکی بزنید ولی ما چرا تو کرج رو ویبره ایم 🤔اها مهمات عمل نکرده

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز جنگ نرم‌
در پاسخ به

اللهم سدد رمیهم

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ

@user170910050491903659821 خرداد 1405
در پاسخ به
خواهش میکنم این دفعه به پاسخ اکتفا نکنید و عملیات رو تا تحقق کامل شروط ۱۰ گانه ادامه بدین. آقایون عشق مذاکره، اینقدر دست میدان رو نبندین و توی معادلات ترامپ بازی نکنینبترسید از این که تاریخ از شما در کنار خائنان وطن یاد کنه

تصویر نمایه‌ی ‌محمدتون‌
@SM_MOUSAVI221 خرداد 1405
در پاسخ به
جناب پزشکیان ! چرا به مدیران دولتی که در جنگ در مرخصی و تفریح بودند پاداش بالا 50 میلیونی دادید ولی حتی اضافه کار نیروهای نظامی هم پرداخت نکردید؟؟؟؟؟آن هم در شرایط جنگی !فرق خود را با بنی صدر توضیح بدید لطفا؟؟؟مشت نمونه خروار از شیوه اداره مملکت و اقتصاد توسط شما و کارشناساتون