ماموریت زیردریایی‌‌های ارتش در تنگه هرمز

برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناور‌ها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی‌های سبک ساخت کشورمان متناسب با تهدید‌ها و ظرفیت‌ها و نیاز‌ها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه درحال گسترش و کف نشینی هستند.
وی افزود: کف نشینی در بستر دریا در اعماق آب‌های مسیر اقتدار در آبراهه تنگه هرمز برای زمان طولانی و رهگیری و انهدام انواع شناور‌های متخاصم از توانمندی‌های زیردریایی‌های سبک نیروی دریایی ارتش است. این زیر دریایی‌ها در ادبیات روزمره افسران و درجه داران آن به دلفین‌های خلیج فارس مشهورند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.
پایان پیام/
10:52 - 20 اردیبهشت 1405
سیاست
نظامی و امنیتی




18 پاسخ

@user170910000547772009120 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خداوند حافظ و نگاهبانشان باشد🙏🙏🙏

تصویر نمایه‌ی ‌PoliticsSablaxi‌
@PoliticsSablaxi20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
در جنگ خبری ازشون نبود. الان که اتش بس شده خبری از زیردریایی شنیدیم که وجود دارن

@Shabah20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
زنده‌باد غیورمردان گمنام نیروهای نظامی و پاسدار ایران؛از گزینه‌های عملیات‌های زیرآبی مانند شهرهای موشکی آبی خلیج و منطقه هم غافل نیستیم،خداوندا از تو میخواهیم که بحرمت خون شهیدان،در تمامی عرصه‌ها یارو نگهبان مجاهدان راه عزت و سربلندی ایران باشیانشاالله

تصویر نمایه‌ی ‌سیدمحسن کاظمی‌
@user17780652282320 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ماشاءالله

@Mehdi111120 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام و درود خداوند بر دلیرمردان شجاع نیروهای مقتدر و متحد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، خدا حافظ شما نیروهای نظامی قدرتمند و بی ادعا است ، شجاعت و ایستادگی شما مردان خدا را دنیا دید

@Amirmahdi_IR20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اگر دوست دارید کارت های ملی زودتر به دست مردم برسه زودتر حمایت کنید.https://farsnews.ir/Amirmahdi_IR/1778324454812746785
ا
امیرمهدی

@Amirmahdi_IR  •  19 اردیبهشت 1405

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله
مطالبه

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله

با توجه به نقش کلیدی کارت ملی هوشمند در انجام امور اداری، بانکی و آموزشی، متأسفانه روند صدور و تحویل این کارت برای جمع کثیری از هموطنان با تأخیرهای طولانی و غیرمنطقی مواجه شده است. بسیاری از متقاضیان، به‌ویژه نوجوانانی که تازه به سن قانونی رسیده‌اند، ماه‌ها و گاهی بیش از یک سال در صف انتظار باقی مانده و تنها با یک برگه رسید کاغذی که فاقد اعتبار در بسیاری از مراکز است، بلاتکلیف مانده‌اند. اینجانب به نمایندگی از جمعی از متقاضیان، از وزارت کشور و سازمان ثبت احوال درخواست دارم ضمن شفاف‌سازی دلایل این کندی، با تخصیص بودجه و رفع موانع فنی تولید تراشه، نسبت به تسریع در چاپ و ارسال کارت‌های معوقه اقدام نمایند. شایسته نیست در عصر خدمات الکترونیک، شهروندان برای دریافت بدیهی‌ترین سند هویتی خود با چنین چالشی روبرو باشند.

کارت ملی، دولت جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور، معاون اول و خود جناب رئیس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌آب‌
@Hamsar20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
زنده باشید سرداران

@user170910145280292284420 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
درود بر نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران.ماشاالله زیر دریایی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تصویر نمایه‌ی ‌هانیه شجاعی زند‌
@Shojaee20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌هانیه شجاعی زند‌
هانیه شجاعی زند

@Shojaee  •  20 اردیبهشت 1405

چه کسی نتیجه مذاکره را مشخص می کند

با آرام‌تر شدن شرایط، این روزها اظهارات متناقضی درباره‌ی مذاکرات دیده می‌شود، از جمله حضور حامیان برجام در تیم مذاکره کنندهگان تا مخالفت دولت با ایجاد محدودیت در تنگه هرمز.این موضوع نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و برخی نگران تکرار تجربه‌های تلخ گذشته و تصمیم‌هایی هستند که مجددا هزینه آن بر مردم تحمیل شو

نمایش گزارش


@Amirmahdi_IR20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اگر دوست دارید کارت های ملی زودتر به دست مردم برسه زودتر حمایت کنید.https://farsnews.ir/Amirmahdi_IR/1778324454812746785
ا
امیرمهدی

@Amirmahdi_IR  •  19 اردیبهشت 1405

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله
مطالبه

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله

با توجه به نقش کلیدی کارت ملی هوشمند در انجام امور اداری، بانکی و آموزشی، متأسفانه روند صدور و تحویل این کارت برای جمع کثیری از هموطنان با تأخیرهای طولانی و غیرمنطقی مواجه شده است. بسیاری از متقاضیان، به‌ویژه نوجوانانی که تازه به سن قانونی رسیده‌اند، ماه‌ها و گاهی بیش از یک سال در صف انتظار باقی مانده و تنها با یک برگه رسید کاغذی که فاقد اعتبار در بسیاری از مراکز است، بلاتکلیف مانده‌اند. اینجانب به نمایندگی از جمعی از متقاضیان، از وزارت کشور و سازمان ثبت احوال درخواست دارم ضمن شفاف‌سازی دلایل این کندی، با تخصیص بودجه و رفع موانع فنی تولید تراشه، نسبت به تسریع در چاپ و ارسال کارت‌های معوقه اقدام نمایند. شایسته نیست در عصر خدمات الکترونیک، شهروندان برای دریافت بدیهی‌ترین سند هویتی خود با چنین چالشی روبرو باشند.

کارت ملی، دولت جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور، معاون اول و خود جناب رئیس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرید کیومرثیان‌
@Kiumarseyan20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مراقب باشند و عالی چون این زیر دریایی کوچک خیلی خطرناک هستند برای دشمن

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk20 اردیبهشت 1405
این خبر غرورآمیز را بر سردر فارس نهان کنید. نیروی دریایی ایران به همه لنگرانداخته‌ها هشدار داده است ۱۰مایل با ناوهای امریکایی، با همه کشتی‌هایی که پرچم امریکا دارند فاصله بگیرید‌. "گاهی لازم است با موشک و پهباد به آن‌ها درس بدهیم؛ فاصله بگیرید"مرحبا بر دریادار ایران‌زمین.

@Ashk_Irani20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
زنده و سلامت باشید دلاورمردان نیروی دریایی ارتش.

تصویر نمایه‌ی ‌لعنت به سامری دوران‌
@user17762775373320 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این گالیور هایی که کامنت میزارن اطلاعات کافی در مورد زیر دریایی دارند؟؟؟

تصویر نمایه‌ی ‌نصویر‌
@Nasvir20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌نصویر‌
نصویر

@Nasvir  •  20 اردیبهشت 1405

#پوستر #ایران #خلیج‌فارس هشدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به تعرض علیه شناورهای ایران
هشدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نسبت به تعرض علیه شناور‌های ایران

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌رضا پویا‌
@poyan136920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
امیر این حوت ها رو احتکار نکنیدیه چندتا بفرست برای این لنگرگاه ها تا خدا بخواد و ببینیم قسمت کی میشه

@ramin5920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاربردهای انها چیست؟چون در جنگ که کاری نکردند؟ کی قرار هست ماشه را بکشند؟

تصویر نمایه‌ی ‌Moneblis‌
@Moneblis120 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
نباید لو میدادین الان میزنن زیر دریایی هارو واقعا متاسفم که فرصت برای دشمن فراهم میکنین غافلگیری پشت غافلگیری‌ کشورو به این فلاکت رسونده