ماشالله فعلا حساب کنید چندنفر و ترور کردن بزنید چیزی موند اگر دست از پا خطا کردند بزنید
@user17651976706311 فروردین 1405Replying toماشالله فعلا حساب کنید چندنفر و ترور کردن بزنید چیزی موند اگر دست از پا خطا کردند بزنید
@Dr_Kati_Lotfinejad11 فروردین 1405Replying toبارها تذکر داده بودیم که باید در برابر جهان بینی مادی نگر غربی ها، بها و هزینه ترورها رو به زیرساخت های بنیادی اونها گره بزنیم. این شروع خوبیه. باید البته اعلام بشه در برابر هر ترور، چه فرد مسئول و چه شهروند عادی، باید یک نیروگاه یا پالایشگاه یا هر زیرساخت دیگه از کشور متهم به ترور منهدم بشه.
@fibonachi211 فروردین 1405Replying toسپاه عزیز انتقام این دو نوبت ترور رو بگیرید .چرا هشدار میدید برای روز چهارشنبه یعنی قبل این هر کاری کردن کردن..این اطلاعیه رو کی نوشته بهتر بیشتر روی اطلاعیه ها کار بشه..
@user170910005846158278411 فروردین 1405Replying toبابت حمله امروز تاسیسات آب شیرین کن قشم و قصر شیرین هم جوابها بسیار قاطع لازم است انشالله،دشمن بصورت متنوع ضربات میزند ماهم بایست ترکیبی عمل کنیم و با شدت بالاتر انشالله در نقاط بسیار کلیدی تر تا اثرات بسیار قویتر ریشه ای ایجاد بنماید برای زانو درآمدن دشمنان خبیث!
@user170910171589689443811 فروردین 1405Replying toخیلی عجیبه،خیلی حرص در بیاره،خیلی ناراحت کننده س،خیلی ناامید کننده س،خیلی اعصاب خردکنه،چندبرابره این شرکتها تا حالا تو ایران ترور کردن،با هر ترور تعدادی مردم عادی و کودک شهید شدن،اونوقت تازه هشدار میدینخدایا خودت نگهدار سرزمینمون و مردم عزیزمون باش و خودت انتقام خونشون رو بگیر۔اللهم عجل لولیک الفرج۔
@Lantern11 فروردین 1405Replying to🇺🇸🇮🇷اسپوتنیک: در جزیره خارگ تلهای مرگبار منتظر نیروهای آمریکایی است🔹تهاجم به جزیره خارگ ایران به هیچوجه برای ارتش آمریکا کاری آسان نخواهد بود؛ چرا که نیروهای ایرانی زمان و منابع قابلتوجهی را صرف آمادهسازی «استقبالی گرم» برای هر کسی کردهاند که به اندازه کافی نادان باشد که به این قطب استرا…Show more
@SHoaibSaleh11 فروردین 1405Replying toنیاز به هشدار اینگونه نیست هر شرکتی که ترور کرده قطعا باید نابود بشه فقط کارمندان باید ۶ ساعت قبلش هشدار داده می شدند تر کنند
@erfan_200011 فروردین 1405Replying toخیلی فکر خوبیه..ولی ای کاش زودتر اینکارو میکردید تا کمتر شهید بدیم.
@user17442583622611 فروردین 1405لطفا بدون هشدار فقط بزنید، به ازای ترورهای قبلی هم اگر بزنید و کل این شرکتها رو نابود کنید باز هم بدهی آنها صاف نمیشود
@user17686101122911 فروردین 1405Replying toسرداران و مسئولین و دانشمندان و و و نباید از گوشی هوشمند استفاده کنند . باید زندگی دوگانه داشته باشند حتی محافظان هم نباید گوشی هوشمند داشته باشند.
@user170910003280637781711 فروردین 1405Replying toعلی الحساب تعدادی از شرکتهای اشاره شده در اطلاعیه را بخاطر شهادت فرماندهان نظامی و... بزنید، تا عیار دستشون بیاد.تا حالا کجا بودین؟!
@user170910151259970172211 فروردین 1405Replying toتذکر معنی ندارد.از همین لحظه هر کدام که در دسترس است بدون هشدار قبلی منهدم کنید.
@lawyer434111 فروردین 1405Replying toDemandچرا اپراتورها اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بینالمللی میفروشند؟!!
چرا اپراتورها ، اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بین المللی میفروشند؟! با وجود قطع بودن اینترنت بین المللی همچنان اپراتورها بسته های اینترنتی رو با قیمت سابق میفروشن در حالی که اون قیمت ها مربوط به اینترنت بین المللی هست نه اینترنت داخلی!
وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات, سازمان بازرسي كل كشور, سازمان تعزیرانت حکومتی
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
@Modafevataneslami11 فروردین 1405یعنی فقط به دشمن هشدار داده میشه! همین؟!انتقام رهبر رو بگیرید.
@Saman_sh11 فروردین 1405Replying toاستفاده از اموال مصادره شده وطنفروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگDemandاستفاده از اموال مصادره شده وطنفروشان جهت بازسازی منازل آسیب دیده جنگ
با توجه به حجم خرابی های به وجود آمده در منازل مسکونی در جنگ، شرایطی جهت استفاده از اموال مصادره شده وطن فروشان برای بازسازی منازل آسیب دیده در جنگ فراهم شود.
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
@user170910150727788345411 فروردین 1405Replying toاون فرد یا افرادی که وظیفه حفاظت از شخصیت ها رو برعهده دارن اگر نمیتونن وظیفشون رو انجام بدن باهاشون خدافظی کنین. کشور نود میلیون جمعیت داره قطعا تو این نود میلیون یه آدم نخبه پیدا میشه که جلوی این ترور ها رو بگیره.الکی هم توجیه نکنین که اسراییل تو این کار ماهره و نمیدونم تکنولوژی پیشرفته داره!