اینو دوست دارم.
@MA14189 اسفند 1404در پاسخ بهفقط دقت موشک های ایران را ببینید
به یاد شهید سلامی💔و شهید حاجی زاده 💔۵ MB
@mosayebel9 اسفند 1404در پاسخ بهبه لطف خدا پدافند جنوب تا الان عالی بوده و از اینجا دارن میزننصدای منو از سواحل نیلگون خلیج فارس میشنوید🇮🇷
@Tornado269 اسفند 1404در پاسخ بهاقا ما باز برگشتیم فارس نیوز از قدیم گفتن گذر پوست به دباغ خانه است
@user1768490533699 اسفند 1404در پاسخ بهاین پایگاه ها رو که دو روز پیش تخلیه کردند ، چرا ناو ها رو نمیزنید؟ مگه رهبر نگفت سلاحی داریم که میتونیم غرق شون کنیم ؟ پس چی شد؟
@Sezarr9 اسفند 1404در پاسخ بهدست روی دست گذاشتید تا دشمن با آمادگی کامل حمله کند، با اینکه هر حکومتی دست به اقدامات پیشگیرانه مثل حمله پیدشستانه می زد تا معادلات و نقشه های دشمن را مختل کند! اینبار اسرائیل نابود نشه باید به خیلی چیزها شک کرد!
@Ali19999 اسفند 1404در پاسخ بههمه دنیا رو بسیج کنید کلکمونو بکنن ، پایگاه خالی رو چرا میزنید که برگردن بگن ما حق پاسخ را محفوظ میدانیم ؟؟