ترک سیگار با برنامه ترک تدریجی سیگار نیکومتر http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sadeqam.nicometer&ref=share
@user1769200658637 بهمن 1404در پاسخ بهترک سیگار با برنامه ترک تدریجی سیگار نیکومتر http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sadeqam.nicometer&ref=share
@webrefer7 بهمن 1404در پاسخ بهایده و راهکارفارس بستر خود را برا ی توییتر شدن فارسی تقویت کند
در روز سیزدم جنگ فارس،خواسته ،ناخواسته به عنوان توییتر فارسی مورد استفاده کاربران،جدا شده از توییتر قرار گرفت و موفق عمل کرد توضحات بیشتر در این لینک: https://farsnews.ir/webrefer/1769427171075138011/
سردبیر فارس من، مدیریت و سردبیر خبرگزاری فارس
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1767396081607 بهمن 1404آقای خطیب شما موفقیت اطلاعاتی واقعی نداری ، حتی روح الله زم هم که دستگیر شد شما نتوانستی از او اطلاعات بدست بیاریجاتون را به یک شخصیت مومن تری بدهید چون از شما بهتر زیاد هست
@user1769326012627 بهمن 1404در پاسخ بهمن ارادت قلبی دارم به گمنامان عرصه امنیت و تلاش، ولی شما کجا بودی وقتی اونهمه اسلحه قاچاق برای سلاخی نیروهای وطن وارد کشور شدن؟
@Nady0217 بهمن 1404در پاسخ بهمنتظریم گزارش وزیر اطلاعات رو درباره قاچاق سوخت ، شیرخشک ، ارزاق و نظارت بر صادرات رو بخونیم . پیش از برداشتن ارز ۲۸۵۰۰ و ترجیحی که عملا کارنامه وزارتخانه ات صفر بود
@user1766644550977 بهمن 1404در پاسخ بهبهتره بگم وزیر بی اطلاعات کم ضربه نخوردیم از حفره اطلاعاتی بدرد نخور
@Adel_Shirazy7 بهمن 1404اتحاد ملی اگر بر پایهٔ نیازهای هرم مازلو استوار نباشد، دوام ندارد؛ امنیت، تنها پس از رفاه(خوراک و پوشاک و مسکن)، عدالت و احترام متقابل معنا مییابد. جناب وزیر، برای تحکیم اتحاد باید نیازهای پایه و کرامت شهروندان را همزمان پاسخ داد تا وحدت از دل رضایت بجوشد نه اجبار.
@Fatemehzeynab7 بهمن 1404در پاسخ بهایرانی جماعت اجازه نمیده که کسی بخواد چپ به خاکش نگاه کنه و معلومه که تو همه شرایط پشت همیم
@hamed_Irani7 بهمن 1404در پاسخ بهضعیف ترین عملکرد وزارت اطلاعات در این دولت بوده، که جنگ ۱۲ روزه و عدم پیشبینی وقایع اخیر به سبب افزایش ناگهانی دلار از مشخص ترین مثال های اون هست.
@user1750244761947 بهمن 1404در پاسخ بهبرید با آمریکاییها ها ببندید، با اسراییلیها ها هم دوست شوید؛ سهم انگلیسی ها فراموش نشود.
@user17091017430571134717 بهمن 1404در پاسخ بهلطفا فکری بحال چرندگان سوپر منافقی که در همه لایه ها نظام نفوذ کرده اند بکنید.از نفرت انگیز ترین آدمهای هستند که میشه دید.مثل گاو میچرند و مثل یابو به کشور لگد میزنند.
@Sarbazevatan20307 بهمن 1404در پاسخ بهفزرند اقای یونسی وزیر اطلاعات سابق ضد انقلاب و رهبری حرف زده بعد نباید یک تحقیق بشه که این اقا احیانا اسناد و اطلاعات مهمی رو به سرویس های جاسوسی نداده باشن ؟؟ چندتا از توله های مقامات کشور که در خارج از ایران هستن مثل ایشان جاسوس و خائن اند ؟