😭😭😭😭😭😭🥺
@AmirRezalawyer4 تیر 1404در پاسخ بهخواهشاً اولاً در رابطه با روسیه کمی تغییر رویه بدید،ما به خاطر صادرات پهباد به اوکراین مذاکرات هسته ای وقت با بایدن رو از دست دادیم ولی روسیه تو این جنگ فقط تقاضای خویشتنداری کرد از دو طرف!ثانیاً پدافند رو به اندازه موشک هامون قوی کنید، چون فایده نداره هرچه قدرم دقیق حمله کنی ولی از اون ور هرجارو …نمایش بیشتر
@Mehe614 تیر 1404در پاسخ بهروح تمامی شهدای جنگ ۱۲ روزه با رژیم کودک کش شاد .آقا زاده های واقعی فرزندان این شهیدان هستند که به معنای واقعی پدرانی مرد داشتند . مثل شهید باقری و دختر شهیده ی ایشان .از این پس لطفا آقا زاده را به فرزندان امثال ایشان بگیم . نه به فرست طلبان.
@Sarbaz_vatan_Persia4 تیر 1404در پاسخ بهفقدان هر کدام از این سرداران به معنای دهها سال به عقب برگشتن هست، اونوقت در قبال یک صلح تحمیلی، چنان کارناوالهای شادی در خیابان ها به راه افتاده که گویی نادر، فتح هند کرده. صدها شهید و زخمی، از دست رفتن تاسیسات هسته ای، نابودی اموال مردم، نابودی بخش زیادی از پدافند کشور و دهها مورد دیگه، همگی باید خ…نمایش بیشتر
@user17091000411204256984 تیر 1404در پاسخ بهپیشنهاد ما این است که خانواده شهید سلامی و مسئولین اجازه دهند سردار سرافراز سلامی ژنرال خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی ابتدا در تهران و همزمان با سایر شهیدان سر افراز تشییع سپس در زادگاه شان اشییع و بخاک سپرده شوند ،سردار سلامی حق بزرگی بر ایران و پایتخت دارد
@user17091010340191334474 تیر 1404در پاسخ بهروحشان شاد و يادشان گرامی ان شاءالله مهمان ابا عبدالله باشند که هستندمذاکره یعنی خیانت به خون شهیدانمذاکره یعنی اعتماد به دشمن مذاکره یعنی شیطان بزرگ را الگوی خود قرار دادن
@user1748664899544 تیر 1404در پاسخ بهیاران چه غریبانه رفتند از این خانه هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه 😭😭😭😭😭😭
@user1708028809144 تیر 1404در پاسخ بهآمریکا و اسرائیل با شهادت این بهترین فرزندان ملت حداقل به دو نتیجه می رسد، اول این مخلصان و فداکاران و شجاعان را از سر راه برمی داره، ثانیا افراد غیر انقلابی و ترسو و احتمالا وابسته بخود ، در کشور بیشتر وزنه پیدا می کنند!
@user1708000538234 تیر 1404در پاسخ بهسلام ودرود خدا برشهیدان بالا خص شهدای جنگ اخیر شهادت گواری وجودتان دلتنگ تان هستیم تاروز دیدار به قیامت