خواهش میکنم یک لحظه بمون و بخون...این ها فقط گوشه‌ای از درد قابل نمایش مردم عزیز ایرانم است!پ‌ن: فقط روایت های امروز و یکی از دیده شده ترین و پردردترین های روزهای گذشته رو آپلود کردممتن توضیحات و گزارش را کامل بخوانید و و بازنشر و نقل و قول بزنید و مسئولان محترم را تگ کنید باشد صدایتان دیده شود!
مطالبه

اینترنت، فقط یک ابزار نیست؛ سنگر امنیت و استقلال ماست.

زندگی بسیاری از ما به تار و پود اینترنت گره خورده است. برای خانواده‌ای که تنها راه درآمدش، چرخاندن یک فروشگاه آنلاین در شبکه‌های اجتماعی است، قطع شدن اینترنت به معنای فرو ریختن تمام امید و امنیت است. وقتی این راه ارتباطی و کسب درآمد بسته می‌شود، فشار زندگی آنقدر زیاد می‌شود که فرد مجبور می‌شود برای تأمین معاش، به هر دری بزند. گاهی این در، به سمت کارهایی هدایت می‌شود که کرامت انسانی را خدشه‌دار می‌کند و فرد را با احساسی از شکست و ناامنی به خانه بازمی‌گرداند. اما این پایان ماجرا نیست. گاهی، مواجهه با خطراتی که امنیت و حتی سلامت فرد را به طور جدی تهدید می‌کند، تنها پیامدِ این وضعیت است. در چنین شرایطی، حتی شانس بازگشت سالم و امن به خانه نیز زیر سوال می‌رود. اینجاست که حس می‌کنیم چقدر دسترسی به اینترنت، تنها یک ابزار نیست، بلکه نقشی حیاتی در حفظ استقلال، امنیت روانی و حتی محافظت از افراد در برابر آسیب‌های جدی احتمالی ایفا می‌کند. دسترسی عادلانه به اینترنت، یک حق مدنی و انسانی بنیادین است. این حقی است که نباید به سادگی نادیده گرفته شود. متأسفانه، شاهد آن هستیم که برخی جریان‌های تندرو، مخالفان دسترسی آزادانه و عادلانه به اینترنت بخشی از مردم عزیز را با برچسب‌هایی ناروا مانند “صهیونیست خونخوار” مورد حمله قرار می‌دهند. این رویکرد نشان‌دهنده کوردلی و عدم درک عمیق از نیازها و واقعیت‌های زندگی مردم است و مانعی بزرگ بر سر راه رسیدن به جامعه‌ای آگاه و برابر ایجاد می‌کند. ما از مسئولان می‌خواهیم به اهمیت دسترسی پایدار و عادلانه به اینترنت برای همه آگاه باشند، زیرا این دسترسی، مستقیماً با حفظ کرامت، امنیت و استقلال تک‌تک شهروندان گره خورده است. اینترنت و جریان ارتباطات نوین سنگراخلاقی و امنیت ماست؛ از آن محافظت کنیم! امضا : قشری از مردم ایران

رییس محترم مجلس شورای اسلامی آقای دکتر قالیباف، وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهور، شعام، شورای عالی امنیت ملی

0
100
گزارش از مطالبه
روایت های آفلاین ایران امروز درحالیکه روز هنوز تموم نشده روایت های بیشتر و بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود...
فقط گوشه کوچکی از مشکلات بزرگی که برای هموطنان در اثر قطع اینترنت پیش آمده است.
شرح در تصاویر و وبسایت رسمی آفلاین ایران...پ‌ن: به دلیل اینکه لینک بزارم بن میشم نزاشتم اما با یه سرچ راحت میتونین به بانک مشکلات آفلاین ایران دسترسی پیدا کنیناز شما مسئول عزیز هم میخوام صدای برادر کوچک خود را بشنوید...‎@ghalibaf‎@politics‎@Parliament_Politics‎@Culture#اینترنت #اینترنت_بین_الملل
18:18 - 23 فروردین 1405




4 پاسخ

@Rezzaabr7m23 فروردین 1405
در پاسخ به
لطفا خبرگزاری فارس آزادی لجبازی نکند و این پویش رو تایید کند...البته با تایید نکردن این پویش فقط مهر مردمی نبودن رو به خودش میزمه چون این پویش داره حرف مردم رو میزنه...بسم‌الله

@user17757295999923 فروردین 1405
در پاسخ به
#کم‌کم کنارته

تصویر نمایه‌ی ‌اخبار فارس‌من‌
@My_Farsnews23 فروردین 1405
در پاسخ به
کاربر گرامی، با سلامدسترسی به اینترنت بین‌الملل به‌دلیل شرایط خاص کشور و با دستور نهادهای بالادستی به طور موقت محدود شده و بدیهی است به‌ محض فراهم شدن شرایط وصل خواهد شد.بی تردید تصمیم دولت و نهادهای بالادستی در بازگشایی اینترنت بین‌الملل در وقت مقتضی و مبنی بر منافع ملت ایران خواهد بود.امید است…نمایش بیشتر