نمی دونم شاید ولی من خیلی با وسواس بازیش کردمچیزی که برام قشنگ بود این بود که ما به عنوان پلیر توی بازی رسما هیچ کاره ایمما فقط می خوایم زنده بمونیمنه می دونیم دولت کیه، شورشی ها کی ان، سازمان ملل کجاس، اصلا برای چی جنگه، رهبر هر جناح کیه، هیچ کدوم اینا رو نمی دونیمافسرده می کنه درسته#اینترنت
در پاسخ به وکلا هرچیزی که ذره ای دارک، نزدیک به واقعیت، یا هیجان انگیز باشه واسه ما خاورمیانه ای ها مناسب نیست ما نهایتا باید تراریا و کورال ایسلند و ماینکرافت بازی کنیمهیجان واسمون خوب نیست :)

