20 فروردین 1405

نگرانی مردم از پشت‌پرده‌های مذاکره / آیا مردم نامحرمند؟

همزمان با توقف دو هفته‌ای جنگ و طرح اخبار تازه از مذاکرات، در فضای عمومی کشور موجی از نگرانی و بی‌اعتمادی نسبت به اتفاقات پشت‌پرده شکل گرفته است. اما سوال این است واقعیت میدان چیست؟
@user170910101501346055520 فروردین 1405
در پاسخ به
ببینید دوستان در جنایت کار بودن اسرائل و امریکا هیچ شکی نیست ولی ما باید واقعیت ها رو قبول کنیم. اسمان ما کاملا دسته اوناست. نصفه شب جنگنده می اومد واقعا ترسناکه. نه پناهگاهی نه ضد هوای نه جنگنده ای هر کجا دلش خواست می رفت و می اومد. نیروی دریایی که نداریم. روسیه و چینم که یه مشت لاشخورن فقط منافع خ
با مذاکره ، این مشکلاتی که گفتین باز هم سر جاش هست. چاره کار از اول این بود که هزینه حمله به کشور رو برای همه دنیا بالا ببریم.
19:32 - 20 فروردین 1405

1 واکنش
729 بازدید