تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌

ستاره☆

@Stareh
تاریخ پیوستن: اسفند 1404

سنجاق‌شده

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh24 فروردین 1405
واقعا ناراحت کندست آدم وقتی می‌بینه یه شهر مثل بنت جبیل زیر سایه جنگ و تهدید قرار گرفته.مردم لبنان سال‌هاست با درد و مقاومت زندگی کردن و باز هم محکم ایستادن.هیچ خاکی با زور و خون‌ریزی ماندگار نمی‌مونه؛ چیزی که می‌مونه غیرت مردمه و صدای حق‌طلبیه.ما کنار مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت هستیم و امیدو…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا احمدی‌
محمدرضا احمدینشان رسمی فارس

@mohamadahmadi89  •  24 فروردین 1405

اسرائیل برای اشغال شهر «بنت جبیل» لبنان، نیروی بیشتری اعزام کرد

رژیم صهیونیستی در سایه سکوت دولت منفعل لبنان، قصد دارد شهر بنت جبیل را به اشغال خود درآورد که با سد محکم حزب‌الله برخورد کرده است.

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
ممنون
تصویر نمایه‌ی ‌سمانه مالکی‌
سمانه مالکینشان رسمی فارس

@Sama_malek  •  30 فروردین 1405

مهاجرانی: دولت تدابیری برای افزایش رقم کالابرگ دارد

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، گفت: دولت تدابیری در خصوص افزایش رقم کالا برگ دارد.

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تو هموطن من نیستی که طرفداری امریکارو کردی کسی که سمت امریکا باشه هموطن من نیست انقدر بخاطر اینترنت حرفای چرند پخش نکنید ما مذاکره نمیکنیم اینهمه شهید ندادیم که بشینیم مذاکره کنیم فقط پرداخت غرامت میتونه مارو راضی کنه بریم#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
باز چرت و پرتارو شروع کردی برو#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌ناشناس ناشناس 2‌
ناشناس ناشناس 2

@user177453785271  •  30 فروردین 1405

نه نیازی به اخبار هم نیست کافیه بری تا سرکوچه و برای یک روزت خرید کنی اون وقت متوجه میشی با حقوقی که میگیرری فقط 10 روز ماه برات می مونه بقیه رو باید فتو سنتز کنی 🤭#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #اعتراض #نه_به_اینترنت_طبقاتی #نه_به_سیمکارت_سفید

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تو یک کودکی که چیزی از کشور و سیاست نمیدونی اصلا اورانیوم میدونی چیه که نظر میدی؟ #اینترنت_آزاد

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
ایران داره نابود میشه؟ باز نشستی پای شبکه های معاند؟😂 اخبار کذب؟ حرف نزن حرف نزن برو بچه#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌ناشناس ناشناس 2‌
ناشناس ناشناس 2

@user177453785271  •  30 فروردین 1405

این مطالب رو توی #اینترنت نزار برای هیچ کس اهمیتی نداره .بعدش هر کشوری به خودش مربوطه نه ما که کاسه داغ تر از اش باشیم .بعدش اینهه تا ابد مدیون ما هستن اگه قاسم سلیمانی نبود اسراییل تو همون سال ها این هارو به طور کل نابود می کرد .پس انقدر به فکر بقیه مردم ها نباشید کشورت داره نابود میشه به فکر ای…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تو کی هستی چی میخوای

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
همین که اسم اینترنتو چندبار تو پیامات میاری فهمیدم جزو کدوم دسته هستی بجای اینکه فکر کشورت باشی به فکر اینترنت خودتی که هی میگی مذاکره کنید😂 #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
این چیزا چه ربطی داره به این که ما خودمونو کوچیک کنیم بجای اینکارا بگید امریکا شرط مارو قبول کنه نه ما شرط اونو ادم شک میکنه شما ایرانی باشید #اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
ترامپ سگ کی باشه بزنه؟ هاا؟ سگ کی باشه اونهمه فروردین هشدار داد میزنم نزد از ترس چون اگر میزد کل کشورای عربیو نابود میکردیم#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
دهنتو ببند کسی که میاد میگه ایران باید اورانیومو تحویل بده عضو موساده. همین اورانیوم و موشک های ما باعث شکست امریکا و اسراییل شده ادم نادون#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌نت‌
نت

@Net_2  •  30 فروردین 1405

تو خودت کی هستی که اینقدر راحت توهین میکنی بهش؟ مگه اون توهین کرد به تو؟#اینترنت

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تو عضو موسادی؟؟؟دهنتو ببند حقیر کی ترسید#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
عجب آدم ضعیفی هستی تو بیجا میکنی میگی اورانیومو تحویل بدیم تو کی هستی #اینترنت
ش
شهروند مملکت

@shahrvadmamlekat  •  30 فروردین 1405

در پاسخ به
مذاکره یعنی تبادل امتیاز ما که فعلا اصلا ابزار غنی سازی نداریم خب پس بهتره غنی سازی رو بدیم به همراه اورانیوم تا هم تحریم لغو بشه هم زیر ساختمون سالم بمونه.طرف زور داره نمیشه وارد جنگ مجدد شد تو تاریخ هر کی زور داشته زور گفته همین طوری سر غنی سازی ضرر کردیم توافق کنید زیر ساخت بمونه

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تا جایی که من دیدم هیشکی مذاکره نمیخواد شما با اجازه کی میکروفونو برداشتی از جانب مردم تصمیم میگیری؟#اینترنت
ش
شهروند مملکت

@shahrvadmamlekat  •  30 فروردین 1405

در پاسخ به
هی نگید مردم مذاکره نمیخوان مردم ارامش و رفاه و صلح میخوان بدون مدارا با ابر قدرت غیر ممکنه روسیه با اون قدرت نظامی ۵سال تحریمه .چین در کنار امریکا به نقطه رسید .بیایید ایرانو نجات بدید خواهش میکنم زمانو از دست ندید پیشرفت کشور با تحریم رقم نمیخوره

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
چرا پیاماتو پاک کردی مگه نگفتی باز شده؟#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌شازده شهر‌
شازده شهر

@shazdeh7  •  30 فروردین 1405

افرین ‌ حالا خوشحال باش اینترنت باز شده حرفم برای یک دقیقه اینده هم نیست همین الدن اینترنت باز شده . ما ازاد شدیم . به زندگی برگشتیم

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
حسین کاظمی برای بار دوم ترور شد این سری اکانتش پرید دیگه فکر کنم همرو بن کنه با اکانت سومش#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تروریست#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
اره من خیلی ازش دلخورم چون همین رزیتا بهمن از بسته شدنا حمایت میکرد میگفت نباید باز بشه طرفدار اقای رییسی بود ولی الان یهو سلطنت طلب شده و موافق #اینترنت جهانی هست

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
تنها دارن میرن چیکار کنن وقتی ما قرار نیست بریم اونجا#اینترنت

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
دفعه قبل چیکار کرد؟امریکا به بهونه مذاکره به ایران حمله کرد اونوقت تعدادی کودک سن میگن چون ما اینترنت نداریم شما بیاید مذاکره کنید تا #اینترنت ما باز بشه
تصویر نمایه‌ی ‌خدا لعنتت کنه لک لک‌
خدا لعنتت کنه لک لک

@Pain008  •  30 فروردین 1405

اها دفعه قبلی چطور؟چرا خودتونو گول میزنین نمیدونم🤨😂

تصویر نمایه‌ی ‌ستاره☆‌
@Stareh30 فروردین 1405
ترامپ زر زیاد میزنه جدی نگیرید اون داره التماس میکنه ایران بیاد برای مذاکره ولی ما آدم حسابشون نمیکنیم#اینترنت
د
دانشجوی بی اعصاب

@Wannabetitaaa  •  30 فروردین 1405

🔴 ادعای ترامپ: طرح عادلانه و مقبولی را به ایران ارائه می‌کنیم و امیدواریم آن را قبول کند اما اگر آن را قبول نکند همه نیروگاه های انرژی و پل ها را نابود می‌کنیم#اینترنت