از تاجرنیا چنین انتظاری دارید که خود این آدم تو فتنه ۸۸ بخاطر خیانت و فتنه گری محاکمه شد؟معلومه یک خائن رو به کار بگیره
@user170909998263357686719 دی 1404از تاجرنیا چنین انتظاری دارید که خود این آدم تو فتنه ۸۸ بخاطر خیانت و فتنه گری محاکمه شد؟معلومه یک خائن رو به کار بگیره
@user170909998263357686719 دی 1404در پاسخ بهیعنی شما از باشگاه انتظار دارید؟کی میخواید اقتدار به خرج بدید بابا گوش این بی شرف داعشی رو بدیچونیداین بی شرف که همه ثروتش رو مدیون نظام است چرا باید آزاد باشه که در باشکاه استقلال هم به کار گرفته بشههر کی لگد می زنه اجر و قربش بیشتر میشه
@user170909998263357686719 دی 1404بی شرف ثروتت مدیون امنیت در همین نظام است حالا با پهلوی همراهی میکنی بی همه چیز اوباش تروریست؟
@user17078548455719 دی 1404در پاسخ بهاین نمک به حرام ها رو دستگیر کنید جریمه کنید کاری کنید که در قبله آمالشان آمریکا انجام میشه باهاشون می کنند
@user17670092916219 دی 1404در پاسخ بهخداوکیلی یه فکری برا سینما بکنید این سیینما علنی فیلم ضدایرانی برادران لیلا درست میکنه بخاطر پاسپورت پناهندگی جایزه فرش قرمز اابروی ملت ایران بردن فرق این سلبریتی ها با مردم چیه الان چرا سلبریتی ها نیومدنن رو خط تلویزیون از مردم عذر خواهی کنن از خانواده جان باختگان از اون ددختر ۶ سال که تو بغل پدرش …نمایش بیشتر
@user170910153130082802319 دی 1404در پاسخ بهاز مسئولین دلسوزی که ادعای مخالفت با اغتشاش گران دارند انتظار میرود با این خائنین برخورد بازدارنده نمایند
@user170909998322825912220 دی 1404در پاسخ بهبایدورزشکاران وهنرپیشه هایی که اعتشاشات روهمراهی کردن جریمه سنگین مالی بشن که تاآخرعمرشون بدهکارباشن، بدون عفو وبخشش
@al_aghsa20 دی 1404این مردک خیلی وقت مشخص بود مزدور اسرائیل چرا یک نوکر اسرائیل باید با امنیت کامل در این مملکت کسب درامد بکنه،باید خودش و کافش یکجا دود کرد
@user170910006008110163620 دی 1404در پاسخ بهمسئولین ما خواب هستن. این چند تا موسسه ی درپیت هم که نام بردید روش.
@zolgharnain20 دی 1404در پاسخ بهوزارت ورزش و دولت باید بیایند و پاسخگوی عملکرد ضد انقلابی خود و مجموعه تحت پوششان باشند.
@user170910164759221014520 دی 1404در پاسخ بهحتما باید مشروب سرو بشه تا کافه تعطیل بشه ،بی شرف ها رو باید از حقوق اولیه هم بندازید، همین بی شرف ها هستند باعث میشن جوون دسته گل مردم تو سطل زباله بسوزه
@user170910091996939750520 دی 1404در پاسخ بهزمانی که از ته خط بیای تهران و تراس خونت بزرگتر از کل خونه و زندگی پدریت باشه و فرزندت توش با خودرو برقی اینور اونور بشه باید هم طغیان کنه!
@user170910004834672840820 دی 1404در پاسخ بهپیامبر فرمودند:از فتنه ها نترسید که منافقان و دشمنانتان آشکار میشود.اینم نمونه کوچیکش. برندها و فروشگاههایی هم بودند.
@user170910047321927431520 دی 1404در پاسخ بهسلبریتی هائیکه ثروتشان را مفت از این مملکت بدست آورده اند در صورت دعوت مردم به اغتشاش ونافرمانی مدنی بایدبرای همیشه سرجای واقعی شان بگذاریدباید چنان جریمه سنگینی بشوند تا دیگربا خوردن کاه و جو مفت ، مثل الاغ عرعر نکننداین ننگ قوه قضائیه است که نمیتواندبا اینها برخورد قاطع بکنددستیگر شدگان را باید چن…نمایش بیشتر
@user17670092916220 دی 1404در پاسخ بهخداوکیلی مردم ما زشت نیست یه فوتبالیست می تونه روشون تاثیر بذاره که فقط ادا در میارن کی اینها رو مردمی کرد مردمی اون جوانهایی بودن که هنوز بعد از سالها مفقود الاثر هستن اینها هیچ وقت بخاطر یه سرباز که لب مرز شهید میشه یه استوری نمیذارن برا جنگ ۱۲ روزه با آمریکا صهیونیست ناتو فقط نوشتن نه به جنگ ....…نمایش بیشتر
@user17622305799520 دی 1404در پاسخ بهآخه مرتیکه یه لا قبا، اگه همین نظام نبود که از قبلش گردن کلفت کنی، الان روی زمینتون داشتی کشاورزی میکردی. بابا سگم وقتی صاحابش بهش نون میده تا مدت ها هوایه صاحبش رو داره. یابو ورت نداره دیگه ... حالا اومدی فازه روشن فکری گرفتی و دو تا مهمونی و جلسه رفتی فکر کردی خبریه؟ قیافه و لهجه و گذشتت رو میخوای…نمایش بیشتر