دعوت به آشوب از زمین فوتبال

برخورد با ورزشکاران حامی آشوب آزمونی برای باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها است.
گروه ورزشی فارس؛ «روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعطیل هستیم». این استوری اینستاگرامی کافه‌ متعلق به وریا غفوری بود.استوری که پس از فراخوان پهلوی منتشر شد. فراخوانی که پنج‌شنبه‌شب موجب شهادت بسیاری از نیروهای حافظ امنیت و تخریب اموال عمومی شد.وریا غفوری در میانه‌های نیم‌فصل اول از سوی تاجرنیا، سرپرست مدیرعاملی استقلال به‌عنوان کادر فنی به این تیم اضافه شد. در شرایطی که تصور می‌شد باشگاه برای او مجوزهای لازم را گرفته اما اندکی بعد مشخص شد که وی اجازهٔ نشستن روی نیمکت را ندارد. بااین‌حال مشکل او هفتهٔ پیش حل شد و برای اولین‌بار در لیگ برتر از روی نیمکت بازی تیمش را دید.
علی حبیبی‌نژاد، بوکسور تیم ملی ایران در استوری اینستاگرامی اقدامی مشابه انجام داد و مردم را به «پیاده‌روی» در شب‌های پنج‌شنبه و جمعه دعوت کرد.
باشگاه برق شیراز که پس از سال‌ها دوری از فوتبال به‌دلیل بدهی، در دسته‌ سوم لیگ به مستطیل سبز برگشته، در اینستاگرامش عنوان کرد که فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی را معلق می‌کند. اقدامی بی‌سابقه از سوی یک باشگاه که طبق قوانین ایران فعالیت می‌کند.
ورزشکاران فعلی و سابق در روزهای اخیر استوری‌های زیادی در اعتراض به وضعیت اقتصادی منتشر کرده‌اند. از کشتی‌گیران گرفته تا فوتبالیست‌ها.اقدامی که در چارچوب همدلی با مردم فهم می‌شود. با این‌حال گله از اوضاع اقتصادی یک حرف است و دعوت به فراخوانی که از ابتدا حدس زده می‌شد به آشوب بیانجامد یک بحث دیگر.آن‌هم از سوی کسانی که اعتبار مادی و اجتماعی‌شان را مدیون حضور در ورزش همین مملکت با همین قوانین هستند.
حدسش سخت نیست که این ناآرامی‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد اما آزمون واقعی مسئولان فدراسیون فوتبال، بوکس و باشگاه استقلال پس آن شروع می‌شود. جایی ‌که باید نشان بدهند دعوت به آشوب جواب محکمی خواهد داشت.
23:29 - 19 دی 1404
ورزش
فوتبال ایران




155 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی۲‌
از تاجرنیا چنین انتظاری دارید که خود این آدم تو فتنه ۸۸ بخاطر خیانت و فتنه گری محاکمه شد؟معلومه یک خائن رو به کار بگیره

@Iran77719 دی 1404
در پاسخ به
با اونیکه دعوت به اغتشاش کرده باید برخورد بشه، حالا هرکی که هست. مماشات با این جماعت باعث اتفاقات پنجشنبه هست

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی۲‌
در پاسخ به
یعنی شما از باشگاه انتظار دارید؟کی میخواید اقتدار به خرج بدید بابا گوش این بی شرف داعشی رو بدیچونیداین بی شرف که همه ثروتش رو مدیون نظام است چرا باید آزاد باشه که در باشکاه استقلال هم به کار گرفته بشههر کی لگد می زنه اجر و قربش بیشتر میشه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی۲‌
بی شرف ثروتت مدیون امنیت در همین نظام است حالا با پهلوی همراهی میکنی بی همه چیز اوباش تروریست؟

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی۲‌
در پاسخ به
نمک به حرام بی شرف ادبت میشی تو

@user17078548455719 دی 1404
در پاسخ به
این نمک به حرام ها رو دستگیر کنید جریمه کنید کاری کنید که در قبله آمالشان آمریکا انجام میشه باهاشون می کنند

@user17670092916219 دی 1404
در پاسخ به
خداوکیلی یه فکری برا سینما بکنید این سیینما علنی فیلم ضدایرانی برادران لیلا درست میکنه بخاطر پاسپورت پناهندگی جایزه فرش قرمز اابروی ملت ایران بردن فرق این سلبریتی ها با مردم چیه الان چرا سلبریتی ها نیومدنن رو خط تلویزیون از مردم عذر خواهی کنن از خانواده جان باختگان از اون ددختر ۶ سال که تو بغل پدرش …نمایش بیشتر

در پاسخ به
از مسئولین دلسوزی که ادعای مخالفت با اغتشاش گران دارند انتظار می‌رود با این خائنین برخورد بازدارنده نمایند

در پاسخ به
بایدورزشکاران وهنرپیشه هایی که اعتشاشات روهمراهی کردن جریمه سنگین مالی بشن که تاآخرعمرشون بدهکارباشن، بدون عفو وبخشش

@al_aghsa20 دی 1404
این مردک خیلی وقت مشخص بود مزدور اسرائیل چرا یک نوکر اسرائیل باید با امنیت کامل در این مملکت کسب درامد بکنه،باید خودش و کافش یکجا دود کرد

تصویر نمایه‌ی ‌سیدمحمد موسوی‌
@Mosavifar220 دی 1404
در پاسخ به
کاری نداره کهجمعش کنید و تمام

در پاسخ به
مسئولین ما خواب هستن. این چند تا موسسه ی درپیت هم که نام بردید روش.

تصویر نمایه‌ی ‌zolgharnain Binava‌
@zolgharnain20 دی 1404
در پاسخ به
وزارت ورزش و دولت باید بیایند و پاسخگوی عملکرد ضد انقلابی خود و مجموعه تحت پوششان باشند.

در پاسخ به
حتما باید مشروب سرو بشه تا کافه تعطیل بشه ،بی شرف ها رو باید از حقوق اولیه هم بندازید، همین بی شرف ها هستند باعث میشن جوون دسته گل مردم تو سطل زباله بسوزه

در پاسخ به
زمانی که از ته خط بیای تهران و تراس خونت بزرگتر از کل خونه و زندگی پدریت باشه و فرزندت توش با خودرو برقی اینور اونور بشه باید هم طغیان کنه!

تصویر نمایه‌ی ‌حرف رک‌
در پاسخ به
پیامبر فرمودند:از فتنه ها نترسید که منافقان و دشمنانتان آشکار میشود.اینم نمونه کوچیکش. برندها و فروشگاههایی هم بودند.

در پاسخ به
سلبریتی هائیکه ثروتشان را مفت از این مملکت بدست آورده اند در صورت دعوت مردم به اغتشاش ونافرمانی مدنی بایدبرای همیشه سرجای واقعی شان بگذاریدباید چنان جریمه سنگینی بشوند تا دیگربا خوردن کاه و جو مفت ، مثل الاغ عرعر نکننداین ننگ قوه قضائیه است که نمیتواندبا اینها برخورد قاطع بکنددستیگر شدگان را باید چن…نمایش بیشتر

@user17670092916220 دی 1404
در پاسخ به
خداوکیلی مردم ما زشت نیست یه فوتبالیست می تونه روشون تاثیر بذاره که فقط ادا در میارن کی اینها رو مردمی کرد مردمی اون جوانهایی بودن که هنوز بعد از سالها مفقود الاثر هستن اینها هیچ وقت بخاطر یه سرباز که لب مرز شهید میشه یه استوری نمیذارن برا جنگ ۱۲ روزه با آمریکا صهیونیست ناتو فقط نوشتن نه به جنگ ....…نمایش بیشتر

@user17622305799520 دی 1404
در پاسخ به
آخه مرتیکه یه لا قبا، اگه همین نظام نبود که از قبلش گردن کلفت کنی، الان روی زمینتون داشتی کشاورزی میکردی. بابا سگم وقتی صاحابش بهش نون میده تا مدت ها هوایه صاحبش رو داره. یابو ورت نداره دیگه ... حالا اومدی فازه روشن فکری گرفتی و دو تا مهمونی و جلسه رفتی فکر کردی خبریه؟ قیافه و لهجه و گذشتت رو میخوای…نمایش بیشتر