لیگ برتر بسکتبال بانوان| ادامه پیروزیهای گاز و شکست کنکو
تیمهای کاز تهران و بینالود در لیگ برتر بسکتبال بانوان حریفان خود را شکست دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هشتم لیگ برتر بانوان با برگزاری ۲ دیدار امروز جمعه ۸ دی ماه دنبال شد. در نخستین دیدار این هفته، تیمهای داتیس یزد و ستاد گاز تهران به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با برتری ۶۰ بر ۵۵ تیم ستاد گاز به پایان رسید. فاطمه سادات فاطمی با ۱۲ امتیاز ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن این دیدار بود. تیمهای کنکو تهران و بینالود خودرو نیشابور نیز در هفته هشتم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم بینالود خودرو موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ به پیروزی برسد. مبینا فیضی با ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن شد. پایان پیام/
15:01 - 8 دی 1402