فداکار: باید پرسپولیس را حداقل با اختلاف 2 گل شکست می‌دادیم

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی گفت: باید حداقل با اختلاف یکی دو گل پرسپولیس را می‌بردیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیل فداکار در مورد تساوی ملوان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. کاملا یک طرفه و به سود تیم ما بود. حق ما واقعا ۳امتیاز بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم سوار بازی بودیم. باید حداقل با اختلاف یکی دو گل پرسپولیس را می‌بردیم. وی افزود: در هربازی برنامه خاص خودش را داریم. بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. خداراشکر مردم راضی بودند ولی حیف که به ۳ امتیاز نرسیدیم. بازیکن ملوان درمورد حضور پرشور هواداران خانم و آقا در این دیدار، گفت: باید جایگاه و سکوهای خراب شده را درست کنند تا تماشاگر بیشتری بیاید. تماشاگران ملوان خیلی بیشتر از این هستند. خیلی‌ها هم نتوانستند بیایند. حیف شد که نتوانستیم با ۳ امتیاز خوشحالشان کنیم. فداکار در خصوص اینکه آیا از حمایت‌ها رضایت دارد، عنوان کرد: صددرصد. خداراشکر همه چیز خوب بوده و ان‌شاالله ادامه داشته باشد. پایان پیام/
ملوان و پرسپولیس
19:21 - 7 آبان 1402

2 بازنشر
59 بازدید



1 پاسخ