هجوم هواداران شهرداری گرگان به بازیکنان و کادر ذوب‌آهن!

دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن حواشی عجیبی را به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان در هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور علیرغم برتری مغلوب میزبان خود شهرداری گرگان شد. این بازی باوجود برتری نسبی گاندوها در کوارتر آخر زیر فشار فحاشی و جنجال هواداران شهرداری با نتیجه 80 بر 82 به اتمام رسید. حضور هواداران گرگانی در سالن که با انعطاف فدراسیون بسکتبال در ثانیه‌های آخر ممکن شده بود لحظات خجالت‌آوری را در عرصه رقابت‌های لیگ برتر رقم زد؛ هوادران گرگانی که برخلاف تصمیم‌گیری ناظر بازی نباید سکوهای پشت نیمکت ذوب‌آهن را اشغال می‌کردند تا دقایق پایانی کوارتر اول حاضر به ترک سکوها نبودند و سرانجام با دخالت نیروهای انتظامی و سرپرست تیم گرگان مجبور به نشستن در سکوهای مجاور شدند! هواداران تیم گرگان که در تمام دقایق مسابقه با فحاشی و شعارهای توهین‌آمیز بازیکنان و کادر ذوب‌آهن به‌ویژه آرمان زنگنه و محمدرضا اکبری را هدف قرار داده بودند، بلافاصله پس‌ از پایان بازی به وسط زمین مسابقه هجوم آوردند و بازیکنان و کادر فنی تیم ذوب‌آهن را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند که در این‌ میان ایمان اکبری، مربی تیم ذوب‌آهن از ناحیه صورت مجروح شد. اگرچه با دخالت نه‌چندان محسوس نیروی انتظامی هواداران فحاش این تیم به خارج از سالن هدایت شدند، اما تعدادی از لیدرهای این تیم علیرغم همه تذکرات در خروجی ورزشگاه را قرق کرده و همچنان علیه سرمربی و کاپیتان تیم ذوب‌آهن و آرمان زنگنه فحاشی می‌کردند. پایان پیام/
دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و نبوغ اراک
22:03 - 13 اسفند 1401

4 إعادة النشر
77 من المشاهدات


1 الإجابة