کشتی‌گیران مطرح برای حضور در لیگ‌برتر قرارداد بستند

چند کشتی گیر مطرح و عنوان دار با تیم های خود در لیگ برتر قرارداد بستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، چند کشتی گیر مطرح و عنوان دار برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) با تیم‌های خود قرارداد امضاء کردند. پژمان پشتام دارنده مدال برنز جهان، مهدی فلاح، سعید اسماعیلی، پویا ناصرپور و حجت رضایی با تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان قرارداد امضاء کردند. امیررضا معصومی نیز به تیم کشتی آزاد پتروپالایش بلیش تاکستان پیوست. پایان پیام/
کشتی
10:43 - 18 مهر 1401

2 بازنشر
50 بازدید



1 پاسخ