بسکتبال کاپ آسیا| کاظمی: پیروزی مهمی بود/ باید این انرژی به بازی با ژاپن منتقل شود
ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: پیروزی مهمی را مقابل قزاقستان کسب کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان کاظمی پس از پیروزی مقابل قزاقستان در کاپ آسیا گفت: مسابقه امروز به دلیل دو شکستی که از آنها متحمل شده بودیم، بازی حساسی بود و پیروزی مهمی را در کاپ آسیا به دست آوردیم. وی ادامه داد: در بازی با قزاقستان نسبت به بازی با سوریه خیلی بهتر بازی کردیم و انسجام تیمی خوبی داشتیم و حتی بازیکن خوب آنها که در قزاقستان موفق بود، کار خاصی را انجام نداد. ارسلان کاظمی با ابراز رضایت از این پیروزی تصریح کرد: امیدوارم این انرژی و انسجام را به بازی با ژاپن هم انتقال دهیم چرا که بازی بسیار مهمی محسوب می شود. انتهای پیام/
11:33 - 24 تیر 1401