اولین دریافتی شاگردان منصوریان در سال جدید/ نفتی های آبادان پولدار شدند
اعضای تیم نفت آبادان بخش دیگری از قرارداد خود را دریافت کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه صنعت نفت آبادان امروز 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم را به حساب آنها واریز کرد. با این حساب دریافتی نفتیها در فصل جدید و تا پیش از آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر به 50 درصد رسید. نفت آبادان این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با سپاهان که 12 فروردین انجام می شود برگزار میکند. انتهای پیام /
12:37 - 7 فروردین 1401