منصوریان: در بازی‌های گذشته کم‌تلاش بودیم/ پدیده مقابل گل گهر لقمه گلوگیری بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران یود.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود به این دلیل که تیم مشهد در مقابل گل‌گهر لقمه گلو گیری بود، هیچ فاصله‌ای بین‌ تیم‌ها نیست و تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کنند. وی افزود: فکر می‌کنم تا هفته ۱۶ یا ۱۷ تکلیف صدر جدول مشخص شود و باقی تیم‌ها به صورت بسسار فشرده با هم مبارزه خواهند کرد. سرمربی تیم صنعت نفت تصریح کرد: در هفته گذشته فقط دو جلسه توانستیم کار تاکتیکی صورت دهیم، اما با توجه به شرایط تیم امیدوارم بتوانیم فردا اولین سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. منصوریان ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های بسیار سنگینی را مقابل تیم‌های متمول برگزار کردیم، عدم نتیجه‌گیری دال بر معضل بودن نتایج ما نیست، ما در دو بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم، اما کم تلاش بودیم. وی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به اینکه شکل تاکتیکی تیم را عوض کردیم، اگر به وضعیت بدنی خوبی رسیده باشیم، فردا با دو مهاجم بازی خواهیم کرد. سرمربی تیم صنعت نفت در خصوص وضعیت مصدومان تیمش، اظهار داشت: فرزاد جعفری مجددا دچار مشکل شده و تا مدتی همراه تیم نخواهد بود، اهل شاخه روند خوبی را طی می‌کند و فکر می‌کنم نیم فصل به ما ملحق شود، مطلق‌زاده و جبیره به اردوی ما اضافه شده و در جمع ۲۲ نفر حضور دارند و شاید جبیره فردا بازی کند. شروین بزرگ نیز از ناحیه همسترینگ و مچ پا مصدومیت داشت به همین دلیل دو هفته در ترکیب نبود.
وی خاطرنشان کرد: فشردگی فراوان داشتیم، اما از فردا با همان سیستمی که با نفت، ذوب‌آهن و استقلال کار می‌کردم بازی می‌کنیم و با دو مهاجم مقابل حریف ظاهر می‌شویم انتهای پیام/.
علیرضا منصوریان، منصوریان
18:41 - 14 December 2021

2 Reposts
22 Views


1 Reply