حاشیه بازی پرسپولیس و نفت آبادان| القاب جدید برای مربیان پرسپولیس/حضور مدیر سابق استقلال در ورزشگاه
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس برای مربیان این تیم القاب جدیدی استفاده کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طرفداران پرسپولیس بیشتر روی صندلی های رو به روی جایگاه ویژه نشسته بودند و البته بین بسیاری از آنها فاصله گزاری هم وجود نداشت. * ماموران نیروی انتظامی مانع باز شدن پرچم های دو تیم روی سکوها شدند. * حدود 15 نفر از طرفداران تیم صنعت نفت هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند و با شور و حرارت خاصی شاگردان علیرضا منصوریان را تشویق میکردند. * داود فنایی، بوژیدار رادوشوویچ و حامد لک اولین پرسپولیسیهایی بودند که برای گرم کردن بدن خود به زمین آمدند و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. طرفداران این تیم به مربی دروازه بانهای سرخ پوشان لقب«فنایی چیلاورت» و به حمید مطهری هم لقب «زیدان» دادند. * یحیی گل محمدی هم در زمان گرم کردن بازیکنانش برای لحظاتی کنار زمین آمد و با لقب «یحیی امپراتور» تشویق شد. * برخی گیتهای الکترونیک ورزشگاه آزادی دچار مشکلاتی بود و همین امر سبب تاخیر در ورود برخی هواداران به ورزشگاه شد. * حامد لک و احمد گوهری در زمان گرمکردن بدنهای خود خوش و بش گرمی با هم انجام دادند. * بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین مقابل هواداران خود رفته و به آنها تعظیم میکردند. * مهدی عبدیان، عضو سابق هیات مدیره استقلال هم در ورزشگاه حضور داشت. انتهای پیام /
17:46 - 3 آذر 1400