گل‌گهر بدون غایب مقابل نفت مسجد سلیمان

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در آستانه محرومیت از بازی آخر لیگ بیستم قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر مهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. اعضای تیم گل‌گهر امروز ساعت 17 راهی اهواز می‌شوند و سپس از این شهر به مسجدسلیمان می‌روند. میلاد زکی‌پور مدافع گل‌گهر در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه، 3 کارته می‌شود و بازی هفته آخر مقابل نساجی مازندران را از دست می‌دهد. گل گهر سیرجان در این سفر بازیکن غایبی ندارد و فردا (یکشنبه سوم مرداد) از ساعت 21:15 به مصاف شاگردان محمود فکری خواهد رفت. انتهای پیام/
گل گهر
13:23 - 2 مرداد 1400

2 Reposts
6 Views


1 Reply