حاشیه مس رفسنجان و نساجی| درد دل ربیعی بعد از گل خوردن مس

سرمربی تیم مس رفسنجان بعد از اینکه تیم نساجی موفق به گلزنی شد با نیمکت نشین‌های تیم خود شروع به درددل کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیما میرزا زاد دروازه‌بان نساجی در دقیقه 24 دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی چند لحظه‌ای متوقف شد. *بعد از گلزنی تیم نساجی مازندران در دقیقه 34 محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان به سمت نیمکت تیمش رفت و با برخی از مربیان و دستیاران خود شروع به درد دل کرد! در تصاویر تلویزیونی اینگونه نشان می‌داد که ربیعی بارها به بازیکنانش بابت مهاجم تیم نساجی هشدار داده است. * شاهین ثاقبی بعد از گلزنی به مس رفسنجان برخلاف پروتکل‌های بهداشتی به سمت نیمکت تیم نساجی مازندران رفت وساکت الهامیسرمربی خود را در آغوش گرفت. * موعود بنیادی فر داور مسابقه در یکی از کرنرهای نساجی به مهرداد آوخ و سعید بیگی بازیکنان هر دو تیم مس و نساجی تذکر جدی داد که یکدیگر را نگیرند. * مسابقه نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. انتهای پیام/
محمد ربیعی، ربیعی
21:45 - 18 اردیبهشت 1400

2 بازنشر
17 بازدید



1 پاسخ