تیم‌های بدهکار برای تسویه بدهی‌ها از فدراسیون بسکتبال مهلت خواستند

تیم‌های بدهکار در بسکتبال برای تسویه بدهی‌های خود از فدراسیون مهلت خواستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که مهلت فدراسیون بسکتبال برای تسویه تیم‌های بدهکار در پرداخت حقوق بازیکنان خود و ورودی لیگ برتر، این تیم‌ها از فدراسیون مهلت بیشتری خواستند. طبق اعلام فدراسیون تنها چند باشگاه از جمله مهران، شیمیدر و نفت آبادان بدهی‌های خود را تسویه و مبلغ ورودی لیگ را به طور کامل پرداخت کرده‌اند. در همین زمینه رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال به فارس گفت: قرار است نامه‌ای را به باشگاه فرستاده و اعلام خواهیم کرد بعد از یک مدت زمان معلوم، تنها تیم‌هایی به قرعه کشی لیگ دعوت می‌شوند که بدهی‌های خود را به طور کامل پرداخت کرده باشند. تسویه بدهی‌ها هم شامل همه موارد است. به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال قرار است از 15 آبان آغاز شود. انتهای پیام/
بسکتبال شهرداری گرگان، لیگ برتر بسکتبال، لیگ بسکتبال
12:24 - 9 مهر 1399

2 بازنشر
13 بازدید



1 پاسخ