حضور علینژاد در فدراسیون بسکتبال
معاون توسعه ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز از فدراسیون بسکتبال بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز دوشنبه با حضور در محل فدراسیون با رامین طباطبایی دیدار و گفتوگو کرد. توسعه بسکتبال در بخش قهرمانی، ارزیابی عملکرد فدراسیون بسکتبال بر اساس فعالیتهای صورت گرفته در حوزه همگانی و قهرمانی، توجه به توسعه زیر ساختها، سرعت روند ساخت زمین 2000 متری کمپ بسکتبال و … از محورهای گفتوگوی این دیدار بود. در این نشست علی نژاد با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون بسکتبال بر توسعه همکاری های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تاکید کرد. پس از پایان جلسه علی نژاد به همراه طباطبایی و کلاهی از بخش اداری فدراسیون، هتل محل اقامت تیمها و زمین کمپ بازدید کردند. انتهای پیام/
13:12 - 16 تیر 1399