روایت پزشک استقلال از مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان
به گفته پزشک تیم فوتبال استقلال تست کرونای 6 بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر کاوه ستوده در گفتوگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص جواب تستهای اعضای تیم استقلال گفت: روز گذشته (جمعه) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال، از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد. با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بودهاند که از آنها تست مجدد گرفته شده و بعد از اعلام نتیجه این تست، برنامه بعدی باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی میشود. او افزود: از اصحاب رسانه خواهشمندیم که از نام بردن اسامی بازیکنان خودداری کرده و موجب نگرانی خانوادههای آنها نشوند. این موارد جزو اسرار پزشکی است و در صورت تایید قطعی از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد. انتهای پیام/ا
13:58 - 14 تیر 1399