سراج: به دنبال 3 امتیاز بازی برابر تراکتور هستیم/5 بازیکن مصدوم و محروم داریم
سرمربی تیم نفت آبادان گفت: با توجه به امتیازات جدول بازی تراکتور با نفت آبادان حساسیت زیادی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهناج سراج در گفتوگو با خبرنگاران پیش از بازی نفت آبادان و تراکتور گفت: با توجه به شرایط جدول و امتیازات نزدیک این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است و به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم، اول تلاش میکنیم که گل نخوریم و کارهای تاکتیکی خود را انجام داده و به دنبال گلزنی برابر تراکتور هستیم. وی گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی و هواداران پرشوری دارد، هر چند همه تیمها از حضور هودارانشان محروم هستند و این سبب پایین آمدن کیفیت بازیها شده است، ولی همه تیمها به دنبال نتیجه هستند. سرمربی تیم نفت آبادان گفت: بازی سختی برابر تراکتور را پیش رو داریم، ولی قطعا ما هم تیم بسیار خوبی داریم و آماده این مسابقه هستیم و امیدواریم با دست پر از تبریز بازگردیم. وی در مورد غابیبان تیمش گفت: 4 بازیکن مصدوم و یک بازی 4 اخطاره داشته و این 5 بازیکن در بازی مقابل تراکتور را در اختیار نداریم. انتهای پیام/60017
20:33 - 13 تیر 1399