گتوزو: ناپولی تمرکز نداشت/از بازی تیمم عصبانی هستم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از بازی تیمش بعد از باخت مقابل آتالانتا انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مسابقات هفته سی و دوم سری آ ایتالیا 2 بازی انجام شد.آتالانتا با نتیجه 2 بر صفر از سد ناپولی گذشت و آ.اس رم هم با همین نتیجه از اودنیزه شکست خورد. گنارو گتوزو بعد از باخت تیمش گفت: از عملکرد تیمم راضی نیستم که هیچ حتی عصبانی هم هستم. وی افزود:در این مصاف تیمم را به گونه ای در زمین دیدم که زیاد حرف می زد و تمرکز کافی در بازی نداشت. البته در نیمه اول کارکرد تیم بد نبود. گتوز ادامه داد:فکر می کنم زمان و انرژی خود را هدر دادیم و کار را برای خویش سخت کردیم. به جای آنکه تمرکز درست و حسابی روی بازی داشته باشیم. ماریو پاسالیچ 47 و روبین گوسنس 55 برای آتالانتا گل زدند. ناپولی با این باخت 45 امتیازی است و در رده هفتم جدول قراردارد.یوونتوس با 72 امتیاز صدرنشین است. انتهای پیام/
گتوزو
10:39 - 13 تیر 1399

3 إعادة النشر
6 من المشاهدات


1 الإجابة