اعلام آمادگی عقاب و نماینده کردستان برای حضور در لیگ‌برتر بسکتبال

تیم‌های عقاب و نماینده کردستان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرصت فدراسیون بسکتبال به باشگاه‌ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز چهارشنبه به پایان می‌ر‌سد که گفته می‌شود دو تیم جدید درخواست حضور داده‌اند. عقاب متعلق به نیروی هوایی ارتش و نماینده کردستان خواهان حضور در لیگ هستند. آخرین بار کردستانی‌ها حدود یک دهه قبل  با نام تراکتور در لیگ برتر حضور داشتند. آنها برای این فصل با سامان ویسی برای سرمربیگری صحبت کرده‌اند. به گزارش فارس، قرار است جلسه سازمان لیگ اواخر تیر برگزار شود. فدراسیون پیش از این گفته بود قصد دارد لیگ برتر فصل آینده را از شهریور آغاز کند. انتهای پیام/ا
توپ بسکتبال، بسکتبال خاص
12:54 - 11 تیر 1399

2 بازنشر
11 بازدید



1 پاسخ