افشاری: مسئولان باشگاه هایپر پاسخگو نیستند/ از طریق مراجع قضایی پیگیریم

کاپیتان تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان گفت: مسئولان باشگاه در طول فصل به بازیکنان چک دادند و اکنون هم پاسخگو نیستند که این رفتار زشت و زننده است.
سعید افشاری در گفت و گو با خبرنگار ورزسی فارس، در خصوص اتفاقات تیم فوتسال هایپر شاهین شهر اصفهان در طول فصل لیگ برتر 98 اظهار داشت: ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و سلامتی تمام مردم ایران، سال ۹۸ از لحاظ فوتسالی برای من خوب بوده اما اتفاقاتی که در باشگاه هایپرشهر رخ داد، نه باب میل من و نه دیگر بازیکنان بود. وی افزود : اول فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم. از لحاظ بازیکنی تیم خوبی داشتیم اما مشکل تیم ما بخش مدیریت بوده است. طی فصل فقط به ما وعده دادند که هیچکدام عملی نشد و همین روی روحیه تیم تاثیر گذاشت و ما را از رده‌های بالایی جدول دور کرد. افشاری درباره شرایط مالی باشگاه گفت: مدیریت به ما چک داده ولی نقد نشده و از طریق قانون پیگیر موضوع هستیم. هیچکدام از مدیران پاسخگوی تلفن خود نیستند. این رفتارها واقعا زشت و زننده است. بازیکنان هم زندگی دارند و اکثر آن‌ها درآمد دیگری ندارند. این کار مدیران باشگاه زرنگی نیست. آن‌ها در حق بازیکنان و خانواده‌هایشان ظلم کرده‌اند. کاپیتان هایپرشهر گفت: صحبت های زیادی وجود دارد که بیان نکردم چون حس می‌کنم ما یک خانواده هستیم ولی در صورتی که این شرایط ادامه داشته باشد، برای روشن شدن ذهن مردم اصفها‌ن تمام اتفاق ها را بیان خواهم کرد، مخصوصا اتفاقات بازی با کرمانشاه. امیدوارم دیگر شاهد حضور چنین افرادی در فوتسال نباشیم و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز ایران دارم.  انتهای پیام/س
افشاري هايپر شاهين شهر
02:06 - 11 فروردین 1399

2 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ