گزارش تمرین استقلال/ تبریک بازیکنان به ریگی و غیبت 3 بازیکن

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با ذوب‌آهن در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با ذوب آهن در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. * پیش از شروع تمرین کادر فنی و بازیکنان تولد مسعود ریگی را به او‌ تبریک گفتند. * شیخ دیاباته ، فرشید باقری و سیاوش یزدانی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند.دیاباته و یزدانی آسیب دیده هستند و باقری دچار سرماخوردگی شدید شده است. * تمرین امروز آبی پوشان 80 دقیقه طول کشید و بازیکنان زیر نظر مجیدی و همکارانش آخرین برنامه‌های تاکتیکی را پیش از بازی فردا مرور کردند. دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 18:30 فردا در ورزشگاه ازادی برگزار خواهد شد. انتهای پیام/
تمرین استقلال
15:39 - 3 اسفند 1398

0 بازدید