15 فروردین 1405

کدام روایت؛ خلبان‌های گم شده یا برتری هوایی امریکا؟

فاکس نیوز که همواره از سیاست‌های ترامپ دفاع کرده، امروز مجبور شد شکست بزرگ واشنگتن را فریاد بزند. جنیفر گریفین، خبرنگار ارشد امنیت ملی این شبکه، از بقای سامانه‌های موشکی و پدافندی ایران خبر داد و اذعان کرد تنگه هرمز همچنان بسته است و خلبانان آمریکایی در معرض خطر هستند
خیلی واقع بینانه بگم تحلیلی که نوشتید شبیه اینه یه تیم فوتبال ۳۰ تا گل بخوره بعد یه گل بزنه بگه دیدید برتری مطلق نداشتید! بله هدف گرفتن جنگنده ها کار مهم و بزرگی هست ولی تا وقتی که این حجم از جنگنده و بالگرد و ... در خاک ما میان عملیات انجام میدن و میرن همچنان برتری هوایی با دشمن هست متاسفانه.
13:44 - 15 فروردین 1405

131 واکنش
9193 بازدید



9 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour15 فروردین 1405
در پاسخ به و
فکر میکنی تو چین میرفت اینجوری جولان نمیداد؟کار جنگنده اینه بیاد جولان بدهچرا میگی ۳۰ تا گل بخوره یکی بزنهمگه آسمون اونا هم جولانگاه موشکها و پهپادهای ما نیست؟مگه وقتی میزنن نمیخورن؟یا با ایران دشمنی داری یا خودتحقیر و طرفداری کاک.ولد پهلوی هستیبرو جانفدا شو اگه ایرانو دوست داری

@user170910013907094452915 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگه کوچولو اونا با اون همه پدافند پایگاه هاشون دارن می خورن رژیم منحوس داره میخوره فکر میکنی جنگنده کارش اینه می یاد حالا ممکن روسیه هم باشه در ضمن پوکوندیم این بی شرف ها رو با دسته کورها که جنگ نمی کنیم دارن می خورن تا چشت در بیاد پهلوی چی

@Davood_Foroghi15 فروردین 1405
در پاسخ به و
حرفت کاملا درسته. شکست رو پیروزی نشون دادن نتیجه رو عوض نمیکنه اما این ها نمیفهمن.

@user17745186873815 فروردین 1405
در پاسخ به و
حرف حق

تصویر نمایه‌ی ‌9**3001‌
@user170910003990672199915 فروردین 1405
در پاسخ به و
شما بیا تحلیل درست بده کشور دست تندرو هاست فکر میکنن با برچسب زدن و توهین ایجاد نفاق بین جامعه همه چیز درست میشه

تصویر نمایه‌ی ‌نام نام خانوداگی‌
@FarsNewsIrUser15 فروردین 1405
در پاسخ به و
عزیزانی که رگ گردنشون در قبال شنیدن حرف حق ورم کرده!فقط به این فکر کنین اون هرکولس و بلک هاوک ها بدون پشتیبانی هوایی تقریباً تا مرکز ایران پیشروی کردن!حمله زمینی نزدیکه و این آزمونی موفق برای هلی بورن نیروهای دشمن بود.یگان های بسیج باید پاسخگوی فاجعه رخ داده باشن.اگر دلسوز هستید #پدافند رو دریابید

تصویر نمایه‌ی ‌منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞)‌
@webrefer15 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگر برتری هوایی با اونها بود که شما همین نظر را هم نمی تونستی بگذاری، منصف باشیم، اهداف ما نظامی و نظامیان است،‌اهداف اونها غیرنظامی و مسکونی

@Mohammadiran15 فروردین 1405
در پاسخ به و
حرفت درسته ها ولی مثلا اون تیمی که سی تا گل خورده اگه از طرفدارای اونا هم ضربه بخوره از به ظاهر طرفدارای خودشم زخم بخوره همینکه سرپاست تا دقیقه نود دمش گرمه گلم بزنه که گل کاشته الان هوادار و وطن پرست واقعی می فهمه چی می گم و یه گلم چقدر جای خوشحالی داره