14 اسفند 1404دارن چراغ خاموش کارخانه های تولید داروی ایران رو میزنند!
بجز کارخانه داروپخش، کارخانه های عبیدی و فردوس رو هم زدند!حمله به زیر ساخت های غذا و داروی کشور در دستور کار نیروی هوایی صهیون قرار گرفته استیک روز کلانتری ها را میزنندیک روز کارخانه های دارو سازییک روز پمپ بنزین هایک روز بیمارستان هاو...تا دیر نشده و زیر ساخت های کشور توسط دشمن نابود نشده ج…نمایش بیشتر
@Macbeth9 فروردین 1405در پاسخ به وچیزی که معلوم است راهبرد فقط حمله است و توان پدافند نیست. تا اینجا هم تا حدی جواب داده (ناامنی در ترانزیت و افزایش قیمت انرژی، بهم ریختن منطقه و...). فقط نکته اینجاست که تا کجا میتوان ادامه داد. اگر جلو آفند و محور هم گرفته شود آنوقت سر میز مذاکره بدجوری دستمان بسته خواهد بود و امتیاز باید داد