14 اسفند 1404

دارن چراغ خاموش کارخانه های تولید داروی ایران رو میزنند!

بجز کارخانه داروپخش، کارخانه های عبیدی و فردوس رو هم زدند!حمله به زیر ساخت های غذا و داروی کشور در دستور کار نیروی هوایی صهیون قرار گرفته استیک روز کلانتری ها را میزنندیک روز کارخانه های دارو سازییک روز پمپ بنزین هایک روز بیمارستان هاو...تا دیر نشده و زیر ساخت های کشور توسط دشمن نابود نشده ج…نمایش بیشتر
طبق گزارش خودشون تا الان بالای ده هزار بار اومدن رو آسمون ایران و حملات رو انجام دادن را برگشتن..چطوری در آسمان کشور جلوشون باید گرفته بشه؟در حال حاضر ما فقط حمله میکنیم.دفاعی در کار نیست
02:56 - 9 فروردین 1405

96 بازدید



1 پاسخ

@Macbeth9 فروردین 1405
چیزی که معلوم است راهبرد فقط حمله است و توان پدافند نیست. تا اینجا هم تا حدی جواب داده (ناامنی در ترانزیت و افزایش قیمت انرژی، بهم ریختن منطقه و...). فقط نکته اینجاست که تا کجا می‌توان ادامه داد. اگر جلو آفند و محور هم گرفته شود آنوقت سر میز مذاکره بدجوری دستمان بسته خواهد بود و امتیاز باید داد