8 فروردین 1405

بازیکن خارجی پرسپولیس: تهران مثل مادرید و لندن باشکوه است

مارکو باکیچ، هافبک ملی‌پوش مونته‌نگرویی پرسپولیس، در تازه‌ترین مصاحبه خود از تجربه حضور در تهران و روزهای پرتنش در جنگ سخن گفت و تاکید کرد که پیش از حوادث اخیر، زندگی در ایران برای او تجربه‌ای حرفه‌ای و لذت‌بخش بوده است.
تو جهان اسم ایران که میاد میگن اونجا با الاغ تردد میکنید.تو چادر زندگی میکنید.غذا از جنگل تهیه میکنید..باز خوبه یه افرادی میان و میرن تبلیغ ایران رو میکنن..اگر این همه میتونستن ازادانه بیان ایران ،کشورهای خلیج فارس و ترکیه و خیلی از همسایگان باید گدایی میکردن الان
21:03 - 8 فروردین 1405

7 واکنش
2160 بازدید



1 پاسخ