اگر زیرساخت ها هدف قرار بگیرند،کشورهای منطقه هدف قرار خواهند گرفت؟بهتر نیست این اهداف را در خاک امریکا طرح ریزی کنیم؟به چند دلیل ممکن است دچار اشتباه محاسباتی شویم..ما از امکانات نظامی کشورهای منطقه اسیبی ندیده ایم،که حال زیرساختشان هدف قرا بگیرنداز سوی دیگر امکان شروع حملات از سوی انها باشد
تصویر نمایه‌ی ‌مسعود اکبری‌
مسعود اکبری

@Masood_Akbari  •  2 فروردین 1405

پایان «پاسخ هم‌تراز» و آغاز دکترین «ضربه برتر»

دشمن در برابر پاسخ های غافلگیرکننده ایران منفعل شده است؛ چرا که تهران با تغییر قواعد بازی، هزینه هرگونه ماجراجویی را به سطحی «غیرقابل تحمل» برای طرف مقابل رسانده است.

نمایش گزارش

01:05 - 3 فروردین 1405

2 واکنش
426 بازدید