روح بچه های میناب شاد..دل یک ملت سوخت..خودم دختر دارم حتی تصورشم دردناکه..خدا به خانواده هاشون صبر بده بتونن کنار بیان.داغ بزرگی بود که به دل تمام ایرانی ها نشست..
Replying toروح بچه های میناب شاد..دل یک ملت سوخت..خودم دختر دارم حتی تصورشم دردناکه..خدا به خانواده هاشون صبر بده بتونن کنار بیان.داغ بزرگی بود که به دل تمام ایرانی ها نشست..
Replying to