رقص وطن فروش‌ها و مراسم گرامی‌داشت آلمانی‌ها
کی فکرشو میکرد یه روزی وطن فروش ها برای پرپر شدن بچه های میناب رقص و پایکوبی کنن و آلمانی ها براشون مراسم گرامیداشت بگیرن؟!
10:45 - 13 اردیبهشت 1405

1 واکنش
33 بازدید