18 اردیبهشت 1405

۱۸ اردیبهشت؛ سالروز خروج آمریکا از برجام و نماد بدعهدی ذاتی واشنگتن

هشتمین سالروز خروج آمریکا از برجام در حالی فرا میرسد که این رویداد را نه یک استثنا، بلکه قاعده‌ای آشکار از رفتار استکباری کاخ سفید است. از منظر رهبر شهید انقلاب، مشکل واشنگتن با جمهوری اسلامی نه مسئله هسته‌ای یا حقوق بشر، بلکه اصل استقلال و ایستادگی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌هاست.
واقعا امریکا از برجام خارج شده؟ آخه یه دولتی بود که هشت سال مردم رو سر کار گذاشت و خون مردم رو توی شیشه کرد و قلب رآکتور آب سنگین اراک رو سیمان ریخت و فقط «کلید» به ملت نشون میداد که انگار ناجی ایران این جماعت‌ع‌ن و لاغیر. یه ظریف مریفی هم بین‌شون بود که می‌گفت همه‌ی تحریم‌ها قطعا برداشته میشه. یه شیخ مخلوع و معزولی هم بود که این ترامپ پدوفیل گفته بود اگر حکومت ایران عوض بشه، به مقام رهبر ایران منصوبش می‌کنه. عجب، واقعا امریکای شیطان‌پرست و بعل‌پرست و اپستین‌پرست از برجام خارج شده؟ عجبببب...!!!
21:31 - 18 اردیبهشت 1405




1 پاسخ