17 اردیبهشت 1405

عربستان حریم هوایی و پایگاه‌های خود را به روی آمریکا بست

یک شبکه اسرائیلی گزارش کرد که ریاض به دلیل ناامیدی از دریافت تضمین‌های امنیتی واشنگتن در برابر هرگونه پاسخ موشکی ایران، حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را به روی ایالات متحده بسته است.
تصویر نمایه‌ی ‌هانیه شجاعی زند‌
هانیه شجاعی زند

@Shojaee  •  17 اردیبهشت 1405

اگر کاری از دستتان بر نمی آید،حداقل دهانتان را ببندید

امروز نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران است؛ زمانی که ملت، خسته از سال‌ها تحقیر و خیانت اقلیت رانتی و مزدبگیران امریکایی پرست که با سیاست‌های خود مانع پیشرفت و آزادی کشور شده‌اند آماده است با آگاهی و هوشمندی از حقوق خود دفاع کند. کسانی که مردم را قربانی منافع خود نمودند.

نمایش گزارش

17:51 - 17 اردیبهشت 1405

1 بازنشر11 واکنش
10٫1k بازدید