حتی اگر ما با آنها صلح کنیم و از در دوستی و رفاقت وارد شویم اما آنها با ما سازش و دوستی ندارند چون دنیای برابری و برادری را تحمل نمیکنند. آنها میخواهند آقای دنیا باشند و بقیه هم نوکراگر ملت ایران میپسندد که نوکر باشد با امریکا مصالحه کنید. حتی در اینحالت هم به شما اعتنایی نمیکنند و کشورتان را …نمایش بیشتر
