تجاوز دوباره دشمن آمریکایی صهیونی به فرودگاه مسافری کاشان

معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان گفت: متجاوزان آمریکایی صهیونی در ۲ نوبت عصر امروز فرودگاه کاشان را هدف قرار دادند که بخش‌هایی از فرودگاه دچار آسیب شده است.
اکبر صالحی، معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عصر امروز دشمن آمریکایی صهیونی برای بار دوم فرودگاه مسافری کاشان را مورد تهاجم ددمنشانه خود قرار داد.در این تهاجم متجاوزان آمریکایی صهیونی در ۲ نوبت عصر امروز این فرودگاه را هدف قرار دادند که بخش‌هایی از فرودگاه دچار آسیب شده است.متخاصمان آمریکایی صهیونی روز گذشته ۱۲ فروردین‌ماه هم نخستین‌بار فرودگاه مسافری کاشان را هدف قرار داده بودند.بخش مسافری فرودگاه کاشان در سال ۱۳۹۵ با پروازی به‌سوی مشهد کار خود را شروع کرد. بخش قابل‌توجهی از مسافران فرودگاه کاشان را افراد میان‌سال به بالا تشکیل می‌دهند.#فرودگاه
21:54 - 13 فروردین 1405
استان ها
اصفهان




12 پاسخ

@user17730047206613 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌شایان شایگان‌
شایان شایگان

@Shayan_shayegan  •  13 فروردین 1405

پاسخ به شدت کوبنده و غیرقابل پیشبینی در تلافی حمله به پل کرج

زدن پل کرج مرحله دیگری از بی شرم و بی شرف بودن دشمنان این آب و خاک را نشان داد که از نظر بنده پارا جلوتر از حمله حتی به زیر ساخت های نفتی و گازی گذاشته اند نباید در پاسخ به این حمله ناجوانمردانه صبری به عمل آورد
مطالبه

پاسخ کوبنده به مواضع حیاتی دشمنان داده شود

انچه که در چند ساعت اخیر دیدیم حمله ناجوانمردانه به زیر ساخت های حیاتی مادرمان ایران بود که یعنی «انها جنگ را وارد مرحله ای دیگری از بی شرمی و بی شرفی کرده اند»زدن پل کرج بزرگترین پل خاورمیانه که مورد هدق قرار گرفت علاوه بر ضرر های خودش، از طرف دشمن پیامی را به ما ارسال میکند که ان پیام به شدت مخرب است تقاضا داریم کوچکترین کوچکترین رحمی در برخورد شدید با این متجاوزان به مام میهنمان ایران کبیر نداشته باشید و انها را از هر غلط اضافه ای که برای آن برنامه ریزی کرده اند منصرف کنید ۱-زدن پتروشیمی ها ۲ـزدن شریان های حیاتی حمل و نقل اسرائیل ۳-زدن خط لوله عربستان به سمت دریای سرخ ۴-زدن شریان حمل و نقلی امارات و عربستان ۵-مسدود سازی کامل باب المندب توسط برادران یمنی ۶-حمله شدید به دیتا سنتر های منطقه و...از گزینه ها هستند. هر صبری در این زمان حرام است،حرام .نباید پاسخ به این حمله ،پل ها باشد بلکه باید پاسخی به شدت قوی و کاملا غیر قابل پیشیبنی باشد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو های مسلح کشور، فرمانده کل سپاه

0
100
گزارش از مطالبه

@IranParastt13 فروردین 1405
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌سید علی‌
@Seyyedalikhorasani13 فروردین 1405
در پاسخ به
فرودگاه سلفچگان و مشهد قالی و جوشقان را هم بزن ...... مفلوک فاسد مستاصل ، بیچاره ، یهودی سرگردان .....

تصویر نمایه‌ی ‌حمید paradox‌
@user170910150311678976813 فروردین 1405
در پاسخ به
تن فروش به جهنم می رود وطن فروش وطن را به جهنم تبدیل می کند.

@user17746134672113 فروردین 1405
در پاسخ به
پ در سگان صهیون

@Sadegh4513 فروردین 1405
در پاسخ به
قطعاً در پس هدف قرار دادن فرودگاه های کوچک توسط دشمن جنایتکار ، طرح کلی و برنامه تبهکارانه ای وجود دارد . باید آن طرح و برنامه کثیف کشف و خنثی گردد .

تصویر نمایه‌ی ‌خلیج فارس‌
@user17683787584713 فروردین 1405
در پاسخ به
فرودگاه منامه ابوظبی و دبی رو بزنید

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk13 فروردین 1405
بازدارندگی یعنی وقتی آمدند تاریخ ایران را زنده به گور کنند، وقتی زیرساخت‌ها را میزنند، وقتی از یک پل هم نمیگذرند؛ جنگ را به خاک فلسطین اشغالی بکشانید.موج‌های بعدی را به سمت شهرک‌نشینان بزنید‌. داروخانه، درمانگاه، دانشگاه، کارخانه را بزنید، اگر یک پناهگاه را با آدمهایش دفن کنید یعنی چشم مقابل چشم.

@Allah_aziz14 فروردین 1405
در پاسخ به
بسم الله محل برخواستن و تامین سوخت جنگده های دشمن را بزنید به اذن الله ، دشمن که نماینده شیطان رجیم هستند از پای در می ایند ان شالله

@user17123289191014 فروردین 1405
در پاسخ به
از قدیم گفته اند شتر سواری دولا دولا نمیشه. اگر باور داریم آمریکا دشمن بیرحمی برای ایران هست باید بازدارندگی ای در خور این واقعیت ایجاد کنیم. خیلی برای ما سخته ببینیم بزرگترین پل کشور را میزنند ما نمیتونیم یه ضربه به خود آمریکا بزنیم. بخدا خیلی سخته دیدن این

@user1768484306914 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا هی شما مدارا کنیدهی با روان مردم بازی کنیدآقا ما شهید دادیم ؛مطالبه داریم که بزنید به سختی ؛مدارا کافیه ؛خانواده من ۳ شهید دادم که مدارا کنید شما؟؟معطل چی هستینچرا چند تا برج از اون امارات و کویت رو با خاک یکسان نمیکنید که توش رفتن قایم شدن سربازاچرا بانک اهداف رو از قبل میگین؛فقط بزنید