6 بهمن 1404پزشکیان: با مردم باشیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را تسلیم کند
رئیسجمهور با انتقاد شدید از رویکرد ریاکارانه آمریکا و اروپا درباره وقایع اخیر کشور با ژست حقوق بشری گفت: این کشورها در وقایع اخیر کشور بهصورت رسمی اغتشاشگران و اقدامات خشونتآمیز را مورد حمایت قرار دادند. آنها نگران کشتهشدن مردم ایران نیستند بلکه هدف و طمع اصلی آنها نفت و گاز و منابع و ثروتهای …نمایش بیشتر
این خبر حذف شده است.
@Behzad_Behzadian6 بهمن 1404در پاسخ به وحمایت کنیدنیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی
مطالبهنیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید
با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه میشود نیروهای انتظامی و بسیج، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازهی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعانمان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه تصویب چند لایحهی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس میشود
آقای قالیباف، آقای رادان
10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول50٬000پیگیری از صحن علنی مجلس
@user17090999767147606267 بهمن 1404در پاسخ به وحالا این که اینترنت آزاد حق تمامی انسان ها هست یا نه رو نمیدونم و تایید یا رد نمیکنم؛ ولی مسلما حق زندگی و امنیت و آرامش و ... از حقوق قطعی انسان هاست و وقتی اینترنت آزاد باعث نقض این حقوق بشه، مسلما اینترنت آزاد باید قطع بشه.
@user17091010484602067247 بهمن 1404در پاسخ به ومتاسفانه یکی از مشکلات اساسی جوامع توسعهنیافته، عدم درک از «حکومت قانون» است،حقوق اساسی مردم اصلا جایگاهی ندارد.دلشان خواسته #اینترنت را قطع کنند و میکنند و پاسخگو هم نیستند.#اینترنت_آزاد #اینترنت_بینالملل
@Stranded7 بهمن 1404در پاسخ به وبیان حرف بزنن! یکی بره یقه مسئولش رو بگیره بیاد توضیح بده!یعنی واقعا نمیدونن یه سری کارشون به نت وصله؟برنامه نویس،فری لنسر... اینترنت که فقط گیم و سوشال مدیا نیست...سبک دورویی در حکمرانی اصلاحطلبانه، تو به نعل بزن من به میخ مردم عصبانی شن نظام دو تا فحش بخوره.
@internet27 بهمن 1404در پاسخ به وبیست روزه کار نکردم. کار حضوری هم نمیشه رفت چون دارن تعدیل نیرو میکنن. از کجا بیارم پول بخورم؟
@user1768211000937 بهمن 1404در پاسخ به وچرا اینترنت باز نمی کنید یک ماه شد بخدا گرفتاریم کار داریم یه مقاله ساده نمیشه دان کرد
@manaf7 بهمن 1404در پاسخ به وبه اذعان غالب اغتشاشگران، هماهنگی بین اونها و عوامل موساد از طریق رسانه های اینترنتی بود لذا در اینگونه شرایط برای جلوگیری از اهداف دشمنان ایران، مجبور به قطع ارتباط عوامل دشمن و اینترنت هستند انشالله که با تقویت اینترنت ملی نیازی به قطع اینترنت نباشه
@user1768415846967 بهمن 1404در پاسخ به وباید نت آزاد بشود #اینترنت_بینالملل_باید_کامل_و_برای_همه_وصل_شود
@user17091014193416665167 بهمن 1404در پاسخ به واینترنت آزادی کهبه قیمت جان مردم، اغتشاش و خرابکاری باشه هرگزززززززززززز حقققققققققق نیست 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎#امنیت_ملی_حق_است
@Salam07 بهمن 1404در پاسخ به و🚩 مشکل قطعی اینترنت، حملات سایبریست نه عکس و فیلم های اغتشاشات👤دکتر سید مصطفی خوش چشم کارشناس ارشد مسائل منطقه:نمیدانم چرا مسئولان با مردم روراست نیستند؛ قطعی اینترنت بخاطر چهارتا عکس و فیلم از اتفاقات اخیر نیست که قطع شده است بلکه ایران زیر حملات سنگین سایبری به زیرساخت های کشور است. 🆔 @b…نمایش بیشتر