9 فروردین 1405

روایت گاردین از اوباشگری سلطنت‌طلبان در لندن

اراذل و اوباش فرقه پهلوی در لندن مخل آسایش و آرامش دیگر ایرانیان شده و با زور سعی می‌کنند که افراد را حامی سلطنت‌طلبان کنند.
من خودم شخصا شاهد رفتار سخیف و خشونت‌بار بعضی از سلطنت طلبان در تورنتو بودم و چگونه به افراد حتی بی‌طرف نیز حمله میکردند چه برسه به کسانی که پرچم ایران با آرم الله رو حمل میکردند
05:51 - 10 فروردین 1405

2 واکنش
442 بازدید