بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی در مسیر کاهش ترافیک یاسوج

شهردار یاسوج گفت: بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی با تکمیل مرحله نخست، به یکی از محورهای مؤثر در کاهش ترافیک شهری و روان‌سازی تردد شهروندان تبدیل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، کیوان آشنا از تداوم عملیات عمرانی در بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی خبر داد و گفت: عملیات آسفالت باند رفت این بلوار به طول هزار متر به‌طور کامل انجام شده و هم‌اکنون باند برگشت در مرحله شن‌ریزی و بیس‌ریزی قرار دارد.وی اظهار کرد: پس از اتمام مراحل زیرسازی باند برگشت، عملیات آسفالت این بخش نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت تا مرحله نخست پروژه به‌طور کامل تکمیل شود.شهردار یاسوج با اشاره به اینکه این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری یاسوج تأمین اعتبار شده است، افزود: اجرای عملیات عمرانی بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی با نظارت و توسط حوزه معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری در حال انجام است.وی با تأکید بر نقش همکاری‌های اجتماعی در تسریع اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: در محدوده این بلوار برخی مسائل و معارضات اجتماعی وجود دارد که همکاری و همراهی شهروندان در رفع آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تسریع در اجرای مراحل بعدی پروژه باشد.
آشنا خاطرنشان کرد: در صورت حل این معارضات اجتماعی، مرحله دوم پروژه بلافاصله پس از اتمام مرحله نخست آغاز خواهد شد که نقش مؤثری در کاهش ترافیک شهری و بهبود تردد شهروندان خواهد داشت.وی در پایان ضمن قدردانی از صبوری و همکاری مردم، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه، شاهد ارتقای کیفیت معابر شهری و رضایت‌مندی بیشتر شهروندان باشیم.
20:42 - 27 بهمن 1404
شهری
استان ها
كهگیلویه و بویراحمد

1 بازنشر
333 بازدید