@user17764366586328 فروردین 1405در پاسخ بهاونهم زمانی که بیشتر از همه دنبال نابودی آمریکا و اسرائیل و گرفتن انتقام رهبر شهید بودیم ،بیشتر از هر زمانی در این ۴۷ سال به شعارهاو آرمان ها مون نزدیک بودیم
@Ashk_e_khoda28 فروردین 1405در پاسخ بهاینقدر همه چیزو کامل و در عین حال خلاصه گفتی که قلبم فشرده شد 😔 ولی دمت گرم که حق باهاته
@user170910050889009220128 فروردین 1405در پاسخ بهباید صبور باشیم ، عجول نباشیم ، در زمان پیامبر هم مسبمانان سالها در شعب ابیطالب تحمل کردن و در نهایت به پیروزی رسیدند