28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
۳۰ سال تحریم ۲ تا جنگ هزاران شهید و کشته و بینهایت رویای از بین رفته و سفره های کوچیک شده در نهایت همه چیز رو در طبق اخلاص تقدیم کردیم ،شرم باد
17:58 - 28 فروردین 1405

3 بازنشر456 واکنش
61٫5k بازدید



4 پاسخ

@user17764366586328 فروردین 1405
در پاسخ به
اونهم زمانی که بیشتر از همه دنبال نابودی آمریکا و اسرائیل و گرفتن انتقام رهبر شهید بودیم ،بیشتر از هر زمانی در این ۴۷ سال به شعارهاو آرمان ها مون نزدیک بودیم

تصویر نمایه‌ی ‌اشک خدا‌
@Ashk_e_khoda28 فروردین 1405
در پاسخ به
اینقدر همه چیزو کامل و در عین حال خلاصه گفتی که قلبم فشرده شد 😔 ولی دمت گرم که حق باهاته

@user1709106348728 فروردین 1405
در پاسخ به
سه تا جنگ...

@user170910050889009220128 فروردین 1405
در پاسخ به
باید صبور باشیم ، عجول نباشیم ، در زمان پیامبر هم مسبمانان سالها در شعب ابیطالب تحمل کردن و در نهایت به پیروزی رسیدند