20 اسفند 1404

قالیباف: حضور مردم در خیابان‌ها دشمن را گیج و عصبانی کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی، ایکس نوشت: حضور مردم در خیابان‌ها دشمن را گیج و عصبانی کرده است.
قالیباف: فقط سه خواسته از مردم دارم؛ خیابانخیابان خیاباناین خیابان خالی نمیماند. حالا پهلوی تا میتواند بیانیه بدهد. تا میتوانند تهدید کنند. تا نتانیاهو میتواند وعده دهد، تا میتوانند با جنگنده از روی سرمان رو شوند. این خیابان خالی نخواهد ماند.
00:22 - 21 اسفند 1404

15 واکنش
1477 بازدید